Ochtendpakketje

17 Aug

Na een lange nacht werken lag ik nog gezellig te snoozen in mijn bed. Tot plots –tringtring-, ik werd wakker gebeld door de postbode. Hij had een pakketje voor me bij. Normaal ben ik ’s ochtends niet te spreken van mijn ochtendhumeur, maar voor een pakketje mogen ze me steeds wekken. Benieuwd wat erin zat? Lees dan snel verder.

Laat ik snel de doos openen…

 Spannend… Wat zit erin??

Een hele hoop kortingsbonnen én…

Een Agnes B. mono-oogschaduw. Jippie!!

Ik zal jullie even kort het verhaal schetsen. Agnès B. kon je vroeger bestellen in België via een catalogus (net zoals 3Suisses/La Redoute/…). Toen ik een jaar of 16 was bestelde mijn mama een oogschaduw voor me die gewoonweg prachtig was. Ik gebruikte hem echt elke dag. Lomp als ik was heb ik na enkele maanden de oogschaduw laten vallen en ik was superhard aan het balen. De stukjes waren echt te klein om nog te pressen, ik heb vanalles geprobeerd en nog eventjes de oogschaduw gebruikt maar het ging echt niet. Toen ik de oogschaduw opnieuw wou bestellen, bleek dat Agnès B. niet meer leverde in België. Jammer maar helaas, ik had ook nog geen ervaringen met eBay ed, dus de oogschaduw kon ik niet meer in handen krijgen. Later zocht ik op of de oogschaduw ook in winkels te koop was, weeral had ik geen succes. Enkel in sommige winkels in frankrijk kon je ze kopen. Vorige maand was het zover, met een lijstje winkelnamen trok ik Parijs door (mijn vriend werd gek ;)). Ik moest en zou die Agnès B. oogschaduw vinden. Maar weeral stond het geluk niet aan mijn kant, Agnès B. werd niet meer in de winkels verkocht. Als je in frankrijk woont kan je het wel gewoon via de site bestellen, maar leveren in België doen ze niet meer. Tot ik enkele weken geleden aan het rondkijken was op zalando.com. Tot mijn grote verbazing merkte ik dat ze Agnès B. verkochtten. Ik superblij natuurlijk, maar de blijdschap was van korte duur. De oogschaduw die ik zo mooi vond hadden ze niet in hun assortiment. Toen dacht ik bij mezelf ‘Kom op, Mick, stuur die mensen een mailtje. Zoals mama het altijd zegt: “Een nee heb je, en een ja kan je krijgen.”’ Zo gezegd, zo gedaan. Ik mailde zalando met de vraag of ze de oogschaduw die ik wou ook wilden aankopen. Snel kreeg ik een mailtje terug: “Geachte heer…” (Ja, dat heb je met een voornaam als Mick ;)). En 2 weken later kon ik de oogschaduw aankopen in hun online winkel! En wat ben ik blij. Maar ik denk dat ik wel genoeg gezeverd hebt, kijk snel verder voor de foto’s! Hier is hij dan:

De oogschaduw heet: Monobulle effets speciaux – vert et rose 205 (opgelet op zalando heet hij gewoon ‘groen’, dat kan nog wel voor verwarring zorgen.) De oogschaduw komt in een leuk rond doosje en in de onderkant zit een applicator verstopt. Altijd leuk, al gebruik ik steeds mijn eigen kwasten. Toch is dit handig voor mensen die dit niet hebben uiteraard. Nog een voordeel is de prijs, je betaalt rond de €8. Zeer schappelijk voor zo’n mooie oogschaduw.

Maar wat is er nu zo speciaal aan de oogschaduw? De naam zegt het eigenlijk zelf al ‘vert et rose’. De oogschaduw heeft een shimmery groen-roze kleur. Eigenlijk heeft hij precies 2 kleuren, afhankelijk van de lichtinval. Hij is echt supermooi! Ik vind het op de foto’s ook echt niet duidelijk. Mijn swatches kreeg ik niet mooi op de foto, dus ik denk dat ik maar eens een filmpje maak om dit mooi te laten zien! Het is echt een ‘specialleke’.

Toen ik de oogschaduw droeg kreeg ik superveel complimentjes. Mensen die me zeiden dat ik er goed uitzag, of wat een mooie oogschaduw ik op had. Raar maar waar, zelfs mijn toenmalig vriendje vond de oogschaduw supermooi. Ikzelf heb blauwe ogen en ben een vrij koel type, maar ik denk dat hij bij vele mensen mooi zal staan. Ik ga deze zeker bij mijn vriendinnen uitproberen en dan horen jullie het!

Zoals jullie merken ziet de oogschaduw er op elke foto anders uit! Soms wat meer groen, soms wat meer roos, zelfs met wat bruin ertussen. P.R.achtig – zwijmel – .

Ik ben écht dolblij dat ik deze oogschaduw weer in mijn bezit heb. Er komt dan zeker nog een artikel met swatches en een look zullen jullie ook wel voorbij zien komen. Ik zeg het nog eens, man wat ben ik blij!! Jihaaaa.

De Agnès B. Monobulle effets speciaux – vert et rose is te koop bij zalando.com voor €7,95

En wat vinden jullie ervan? Kennen jullie Agnès B.? Of hebben jullie er zelfs al producten van? Let me know!

Nog een kleine vraag aan alle bloggers onder jullie: Zoals jullie weten ben ik net bezig met bloggen. Het enige waar ik echt problemen mee heb is foto’s maken van swatches op mijn hand/arm. Hebben jullie hier algemene tips voor? Het zou me enorm helpen!

Liefs xx Mick

Geef een reactie

