Artikel vandaag wat later

18 Aug

Lieve lezers, wat ik zo hard niet wou laten gebeuren gebeurt nu toch. Ik was vastberaden om elke dag een nieuw artikeltje online te plaatsen. Nu heb ik last-minute een opdracht aangenomen voor mijn werk. Ik werk nu 4 dagen op een beurs, ontzettend lange uren. Ik had nog wel enkele artikeltjes klaar staan als back-up, maar ik vind ze nog niet goed genoeg om te publiceren. Mijn excuses hiervoor! Ik vind het echt ontzettend stom van mezelf. Daarom heb ik nu als ‘vervanging’ een aantal filmpjes die ik graag kijk. Liedjes, leuke grappige dingen enz… Veel plezier ermee. (Deze nacht komt het artikel online, dan hebben jullie er morgen toch lekker 2 om te lezen ;))!

1. Happy dog is Happy, als je hier niet vrolijk van wordt, weet ik het ook niet!

2. Mijn eigen hond & kat aan het spelen

3. De meest blije dj ter wereld!

4. Justin Nozuka – After tonight: mijn liedjesverslaving van het moment.

5. Strawberry Kisses – Nikki Webster: ne golden oldie ;).

6. Biomedica 2011-2012: Ons praesidiumfilmpje van vorig jaar!

 

Bedankt voor het begrip, veel liefs en tot snel :)! Hopelijk beleven jullie wat plezier aan de filmpjes!

Geef een reactie

