Cadeautje van mama en papa

20 Aug

Mijn ouders zijn enkele dagen op vakantie geweest en brachten voor mij een cadeautje mee. Wat was ik verrast toen ik het ‘Kiko-zakje’ zag. Ik wilde al zoooo lang een product van Kiko. Toen ik in Barcelona de winkel zag, mocht ik er van mijn vriend niet binnen. Volgens hem heb ik teveel ‘stuff’ om op mijn gezicht te smeren. Ik was dus razend benieuwd wat er in het zakje zat, jullie ook? Lees snel verder.

En Tadaaaaa, dit zijn ze dan: Mijn allereerste Kiko productjes. Ik kreeg 2 nagellakjes, hiervoor staat Kiko toch vooral bekend, en ben dus enorm benieuwd naar hoe ze lakken en dekken. Als derde kreeg ik een leuk oogschaduwpalette.

Eerst een nagellakje: nr 255 (jammer dat het nummers zijn en geen leuke namen, geeft altijd een meerwaarde vind ik). Dit is een donkerpaars lakje met allemaal glitters erin. De glitters hebben verschillende kleuren, op het eerste zicht zie ik vooral blauwe, groene en rode glitters. Zeer speciaal. Mijn papa koos dit lakje omdat zijn favoriete voetbalploeg in het paars speelt ;).

Mijn tweede lakje werd door mama gekozen. Het heeft nummer 336 en is een felblauw lakje. Ik heb heel veel jurkjes en shirtjes in deze kleur, dus dit ga ik zeker eens matchen met een outfit!

Als laatste kreeg ik een oogschaduwpalette. Het Blooming eyeshadow palette komt in een doosje en een mooi stoffen hoesje. Vind ik heel leuk, dat geeft het toch net iets extra.

De beschrijving op het doosje zegt: “Palette with five eyeshadow colours with a blendable and adherent texture. A sparkling finish and satin colours create a harmony of new and original shades. Wet and dry use. Apply on the eyelids with a brush or a sponge application.

En dit zijn dan de kleurtjes.

  • In het midden een shimmery lichtbruine kleur, zeer goed te gebruiken als basis.
  • Rechtsboven een felroze shimmery kleur.
  • Linksonder een donkerpaarse shimmery kleur.
  • Linksboven een donkerbruine kleur met een matte finish, ideaal voor in de arcadeboog, en misschien wel te gebruiken als wenkbrauwpoeder.
  • Rechtsonder een huidskleurige matte kleur. Ook goed als basis en misschien wel als highlighter op het wenkbrauwbot.

Ik ben in ieder geval ontzettend enthousiast om hier een ooglook mee te maken. Op zich zijn het niet meteen kleurtjes die ik zou uitkiezen, ik ben meerder een grijs/blauw/bruin meisje. Maar ik vind het zo ontzettend lief dat mijn ouders dit hebben meegenomen. Ondanks dat ze altijd zeggen dat ik teveel make-upjes heb, denken ze toch nog aan me op vakantie wanneer ze make-up zien ;). Je mag zeker nog een review verwachten van deze producten en een (hopelijk) leuke ooglook!

Kiko producten – deze komen uit italië – zijn ook online verkrijgbaar. Ik ga nu niet de prijs opzoeken van deze producten, omdat het cadeautjes zijn ;). Ik weet het wel ongeveer, maar dat verpest toch het cadeautjes krijgen en geven vind ik. Ik zal ze later in de review wel vermelden.

Hebben jullie al Kiko-producten? En wat vinden jullie ervan?

5 Reacties to “Cadeautje van mama en papa”

  1. Lin 20/08/2012 bij 16:08 #

    Wat lief van je ouders!

    • miiickk 20/08/2012 bij 16:20 #

      Vind ik nou ook ;)! x

  2. Liliane 20/08/2012 bij 17:01 #

    Wat mooi die palette! En grappig dat je vader een lakje koos in de kleur van zijn favoriete club haha 😀

    • miiickk 20/08/2012 bij 17:13 #

      Ja, typisch mijn papa ;)! x

  3. Zoë 26/08/2012 bij 16:32 #

    Mooi pallette! Ben benieuwd naar je ooglook 🙂

Geef een reactie

