Shuffle-First-10

20 Aug

Bron: weheartit.com

Bij het rondsurfen kwam ik op een leuk ideetje. Op de blog van Marlyssa las ik een artikeltje over de shuffle functie. Hier ben ik ook een grote fan van ;). Mijn iPod staat altijd op shuffle. Ik vond het wel leuk om de eerste 10 liedjes die ik tegenkwam op de shuffle hieronder neer te zetten. Benieuwd naar mijn Shuffle-First-10? Kijk dan snel verder.

Ik heb een vrij brede muzieksmaak. Van hiphop, via rock naar disneymuziek en geweldige meezingers. Ik heb het allemaal ;)!

1.K3 – Ster

Hier begint het al, toen ik klein was was ik een enorme K3 fan. En nu nog kan ik met plezier naar hun liedjes luisteren. Stiekem ben ik nog steeds een klein meisje en ik schaam me er niet voor ;).

2. Nu tone – System

Dit liedje leerde ik kennen door mijn vriend. Op het eerste moment niet meteen mijn stijl. Maar nu ben ik er helemaal weg van. Vooral de tekst is enorm mooi. Zeker een aanrader.

3. Anastacia – Heavy on my heart

Niet echt een favoriet van me, maar staat toch op mijn iPod. Iedereen kent Anastacia wel, verder heb ik geen speciale herinneringen aan dit liedje.

4. Kelly Clarkson – Breakaway

Dit vind ik een leuk liedje, het liedje komt ook voorbij in de film Princess Diaries. Ik denk dus steeds terug aan de film als ik dit liedje hoor. Kelly Clarkson heeft veel mooie nummers die niet allemaal even bekend zijn, zoals “A Beautiful Disaster” of “A Moment Like This”.

5. Max Colombie – Voor eeuwig (junior eurosong)

Hier komt mijn kinderlijk kantje weer naar boven. I’m a sucker for romantic songs. Gewoon een liedje waar ik altijd blij van word!

6. Red Hot Chilli Peppers – Love Rollercoaster

Een superhappy liedje, een relatie komt met veel ups en downs zoals aan rollercoaster ;). Enkele jaren geleden kwam de film Final Destination 3 uit, in het begin sterven 2 meisjes onder de zonnebank, supereng. Ze zongen dit liedje, dus nu heeft het ook wel iets lugubers voor me ;). Ik ben echt een watje…

7. Stevie wonder – That’s what friends are for

Een mooi liedje over vriendschap. Een golden oldie.

8. Wouter – in the arms

Wouter nam bij ons mee aan idool en werd zo even bekend. Nu hoor je vrijwel niets meer van hem, maar toen bracht hij toch dit mooie liedje uit.

9. The Veronica’s – Everything I’m not

Oh yeah, ik houd van zulke songs. Het leuke ‘jij bent een bitch en ik ben beter’-gehalte maakt me zo blij ;). En meebrullleeeeeeeen. Nog een mooi nummer van hen is ‘Heavenly Broken’

10. Emilia-I’m a Big Big Girl

Dit liedje zong ik vroeger constant. Ik vind het nog steeds een geweldig girly nummer. Love it :).

Zo, nu hebben jullie toch eventjes een tripje door mijn iPod kunnen maken ;). Dit is echt maar een kleine greep uit mijn muziek, ik heb meer dan 1000 nummers op mijn iPod staan. Ook nog even zeggen dat dit dus niet mijn favorieten zijn, maar echt de eerste 10 shuffle nummers die opsprongen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Kennen jullie deze nummers? En heb ik nu een gekke muzieksmaak of begrijpen jullie me? 😉

3 Reacties to “Shuffle-First-10”

  1. Liliane 20/08/2012 bij 17:00 #

    Ohh Emilia – I’m a big big girl in a big big world .. etc etc. DAT is lang geleden 😀

    • miiickk 20/08/2012 bij 17:13 #

      Haha, echt eh! Ik houd van die liedjes van vroeger. Voel ik me weer helemaal 8 jaar 😉 xx

  2. marlyssa 21/08/2012 bij 07:52 #

    Sommige nummers zijn echt al oud, maar dat is juist zo leuk aan shuffle! Leuk:)

Geef een reactie

