Wishlist: Beauty

21 Aug

Hey lieverdjes, vandaag wéér een wishlist. Maar nu eentje over beauty. Dingen die ik supergraag nog aan mijn stash wil toevoegen, of gewoonweg nodig heb. Benieuwd wat ik graag nog wil aanschaffen? Kijk dan snel verder!

  • Naked Palette 1

Deze wil ik zooo ontzettend graag. In het begin begreep ik niet wat mensen er zo mooi aan vonden, maar nu ik wat ouder ben gebruik ik zelf ook het meeste naturelle kleuren. Zeker in verband met mijn studie is het not done om met superfelle looks te komen opdagen. Vorig jaar kon ik hem goedkoper kopen op het vliegtuig naar Barcelona, ik heb dit toen niet gedaan en heb er enorme spijt van. Toen ik in Parijs was, zag ik een hele display wel 100 stuks lagen er, en plots was de hele magie errond weg. Toch wil ik deze nog zeer graag en wie weet later ook de naked 2? (Prijs: ong €40)

  • Kwastenset bybg

Bron: bybg.nl

Na enkele jaren te beautysurfen kocht ik (nu ongeveer 2 jaar geleden) mijn eerste kwastenset. Ik koos toen voor de zoeva Bamboo-set. Een geweldig pakketje om mee te beginnen. De variety set is me iets te groot, dus ik wil ontzettend graag de deze. Mijn Bamboo kwasten zijn echt aan vervanging toe. Om apart kwasten te kopen vind ik het ontzettend duur, tuurlijk wil ik graag enkele MAC kwasten, maar dat is denk ik iets voor later. Deze kwastenset staat dus hoog op mijn wishlist. (Prijs: €34,95)

  • Wet ’n wild paletje

De Wet ’n Wild paletjes zijn stuk voor stuk prachtig. Ik lees er veel goede reviews over, wat me dus echt het ‘hebbehebbe’-gevoel geeft. Ze zijn niet zo makkelijk verkrijgbaar, maar wanneer ik nog eens een bestelling plaats bij een webshop gaan ze zeker mee in het mandje. Door dit merk wil ik weer ontzettend graag afreizen naar Amerika, gek he? Ik ben trouwens helemaal verzot op Amerika. -zucht- Het is echt een droom van me om er later te gaan wonen, maar vrij onrealistisch. De paletjes zijn trouwens vrij goedkoop en zijn er in verschillende maten en kleuren. (Prijs: €4-€7)

  • Croc nagellak dior

Deze zit in de nieuwe Jungle collectie van Dior. Maar wat cracklet (gek woord ;)) hij prachtig! Ik ben fan. Het is me toch wel ontzettend duur, maar ik vrees dat ik niet kan weerstaan aan deze nagellak. Dillemma’s! (Prijs: €33)

  • Chanel rouge noir

Deze prachtige nagellak is echt een musthave. Een overbekend product dat ik zeker aan mijn stash wil toevoegen. Maar dit is zo iets ‘voor later’. Het is een heel stijlvolle kleur en staat heel volwassen vind ik. Nu draag ik nog lekker felle kleurtjes zolang het kan en mag ;). (Prijs: €24,95)

  • Wet ’n wild pearlescent pink

Deze hoop ik ook te bemachtigen, omdat het zo’n mooie kleur blijkt te zijn. Ik ben helemaal gek op de orgasm-dupes. Dit zou ook in de buurt komen, maar net iets koeler zijn. Ik heb de Sleek rose gold in mijn bezit, maar hij is me eigenlijk net iets te warm. (Toch een prachtige blush, hoor, ik gebruik hem elke dag). Maar deze wil ik zeker uitproberen. (Prijs: ong €5)

Zo dat was mijn beauty wishlist for the moment. Eigenlijk verandert hij elke dag wel ;). Ik ben een echte lemmer als het op beautyspullen aankomt. Hoewel ik soms momenten heb waarbij ik besef dat ik het allemaal niet nodig heb, toch wil ik dan weer wat producten bijkopen. Jullie mogen zeker nog meer beauty wishlists verwachten!

Begrijpen jullie wat ik bedoel? En hebben jullie deze producten in jullie stash? Tips voor andere producten? Let me know!

6 Reacties to “Wishlist: Beauty”

  1. Loulou 21/08/2012 bij 21:14 #

    Leuk lijstje 😀
    Het naked palette staat ook nog op mijn wishlist!

  2. emmely 25/08/2012 bij 21:06 #

    Hee ja ik zie het, die naked palette is echt moooi! leuke wishlist verder!

  3. Mme sophistique 26/08/2012 bij 10:46 #

    die croc nagellak van dior werkt blijkbaar enkel in combinatie met het andere lakje uit de collectie, dus de prijs is nog eens x2 😦 nu ja, ik heb toch geen nagels om te lakken, dus voor mij maakt het niet zoveel uit 😉

    • miiickk 26/08/2012 bij 12:07 #

      Ja, ik zag het in den Inno staan. Ik vrees dat €66 een beetje teveel van het goede is… xx

Trackbacks/Pingbacks

  1. Nieuwe Webshop: The Make Up Spot « MickMak - 01/09/2012

    […] ons beautyliefhebbers terecht kunnen komen;). Jullie herinneren zich waarschijnlijk nog wel mijn beauty whislist? Hier sprak ik al over de Wet ‘n Wild producten. Dus, ik ben een blije beautyliefhebber […]

Geef een reactie

