Shoplog: 22 augustus

23 Aug

Gisteren ging ik even snel de stad in met mijn zus. Ik had vorige week een mooi kleedje gezien en wou dit nu gaan halen. Jammer genoeg was het kleedje niet meer te krijgen :(. Maar ik kwam niet met lege handen thuis! Lees snel verder om te ontdekken wat ik zoal gekocht heb.

Als eerste ging ik langs de Bart Smit. Hier kocht ik twee spelletjes voor de ps3. Ik heb zo mijn dagen dat ik ontzettend graag in mijn zetel hang om een beetje te ‘gamen’. Als ik het zo mag noemen.. Ik speel graag spellen met een verhaal, schietspelletjes en dergelijke zijn niets voor mij. Ik had de vorige harry potter-spellen al uitgespeeld, maar deze ontbraken nog. Hierbij dus de twee spelletjes van de laatste film. Ik betaalde €20,99 per spel, wat een goede prijs is voor een ps3 spel. Me = happy!

Daarna was het kruidvat aan de beurt, mijn foundation was op dus ik moest een nieuwe. Ik gebruik nu al heel de tijd de Catrice Photo Finish foundation. Ik ben er echt gek op, voor mij werkt hij perfect en hij is nog eens spotgoedkoop voor een foundation. Ik heb de kleur 010 sand beige (ik ben een bleekscheet ;)). Mijn zus heeft het bonnetje, maar ik geloof dat deze €6.99 is.

Verder wilde ik heel graag deze Lash&Brow designer uitproberen. Sinds een jaar ben ik helemaal obsessed with eybrows. Serieus, ik ben soms lang bezig om de perfecte vorm erin te krijgen. Een wenkbrauwgel had ik al eerder geprobeerd, maar toen werkte ik mijn wenkbrauwen nog niet bij. Nu is het tijd voor een nieuwe poging. Ik betaalde €2,99 voor deze wenkbrauwgel.

Als laatste zag ik nog iets leuk in de Essence-nail display. Een nagellak die van kleur kan veranderen, denk maar aan de toverstiften van vroeger. Je lakt je nagels dus in een kleur en met een ander lakje kan je figuurtjes tekenen die dan van kleur veranderen. Leuk gevonden! Ik heb dit al bij mijn zus uitgeprobeerd, maar jullie mogen hier zeker nog een artikel over verwachten. Het lakje was €1,99 en het schrijflakje €1,29 (zo ongeveer ;)).

Zo, dit was mijn shoplog. Kennen jullie deze producten al? Zijn jullie ook zulke budget-fans als ik? En gamen jullie stiekem?

 

 

 

4 Reacties to “Shoplog: 22 augustus”

  1. Liliane 23/08/2012 bij 12:51 #

    Ik ben stiekem wel een beetje een game-nerd als ik er de tijd voor heb 😉
    Ben erg benieuwd naar het lakje!

    • miiickk 23/08/2012 bij 12:57 #

      Hihi, ik ben blij dat ik niet alleen ben 😉 xx

  2. Mme sophistique 26/08/2012 bij 10:44 #

    ik ben de wenkbrauwgel ook meteen gaan halen toen ik zag dat catrice met eentje uitkwam, maar eerlijk gezegd merk ik niet dat hij iets speciaal doet 😦

    • miiickk 26/08/2012 bij 12:06 #

      Inderdaad, heb hem nog maar 1 keer gebruikt. En of alles nu beter bleef zitten of niet… Heb niet veel gemerkt, maar heb ook nog niet echt kunnen vergelijken! xx

Geef een reactie

