Spam Your Blog

27 Aug

Lieve lezers, vandaag ben ik druk bezig met de laatste voorbereidingen voor mijn examen. Spannend. Laten we om 14u massaal de duimen in de lucht steken voor mij ;). Hoog tijd om jullie dus de kans te geven om jullie blog bekend te maken. Vertel wat over jezelf en laat een link achter naar je blog! Ik ontdek zelf ook graag nieuwe blogs, dus ik ben razend benieuwd.

Liefs xx Mick

edit: volgens mij heb ik een goed examen gedaan, nog even wachten op de resultaten ;). Bedankt om te duimen, heeft me sowieso dat extra puntje gegeven ;).

5 Reacties to “Spam Your Blog”

  1. Yolande 27/08/2012 bij 09:11 #

    Veel succes met je examen! Mijn blog is yolandetump.wordpress.com Het is een lifestyleblog over mijn leven en alles wat ik leuk vind.

  2. Suus 27/08/2012 bij 14:39 #

    Veel succes!

  3. Mme sophistique 27/08/2012 bij 20:33 #

    Mijn blog ken je al he darling, maar even voor de leken onder ons die toch ook wel een dagelijkse portie beauty & nutteloosheid kunnen waarderen: mademoisellesophistique.wordpress.com

  4. Mme sophistique 27/08/2012 bij 20:34 #

    En ik heb trouwens geduimd zoals ik nog nooit geduimd heb 😉

  5. Josephine 28/08/2012 bij 18:45 #

    Succes met je examens! Mijn blog ken je al ^^

Geef een reactie

