Disney Bridal

28 Aug

Elk meisje droomt er wel van, later trouwen in een prachtig kleed. Dé dag waarop wij allen stiekem een prinses mogen zijn. Zelf zit ik soms op internet te zwijmelen naar trouwfoto’s, prachtige (onbetaalbare) jurken én uiteraard awesome taart ;). Enkele jaren geleden richtte Disney een eigen bruidscollectie op, p.r.achtig. Neem snel verder een kijkje en ontdek deze sprookjesachtige jurken.

In dit artikel laat ik enkel de bruidsjurken zien, maar ondertussen zijn er ook al jurken voor de bruidsmeisjes, speciale sluiers en juwelen. Ik ben helemaal verkocht ;). Op de website kan je alle jurken uitgebreid bekijken. Zeker doen, maar misschien wel een handdoekje op je toetsenbord leggen wegens kwijlalert.

Assepoester

Toen Disney de eerste collectie had uitgebracht, waren de jurken enkel te koop in Amerika. Met Jolien had ik al afgesproken om dan maar tot in Amerika te reizen om zo aan onze droom-trouwjurk te komen. 😉 -ik ben een dromertje -. Maar nu zijn ze dus ook te koop in Europa, geweldig toch?

Belle

Je ziet het al, deze foto’s hebben niet veel woorden nodig. Alle jurken zijn geïnspireerd op een Disney-prinses. Je kan dus kiezen welke prinses je wil zijn en de beschikbare jurken. Momenteel zijn er 2 collecties uitgebracht van de jurken.

Ariel

Ik heb ook al wel meteen mijn favorieten, zo wil ik echt een wijde rok. Niet te nauw aansluitend. Het bovenstuk vind ik bij alle jurken echt ontzettend mooi, met bloemetjes, kraaltjes, fronsjes, noem maar op. Echt helemaal mijn stijl. Ook de Rapunzel-jurk vind ik zo ontzettend mooi, met al die bloemetjes erop. Wauw!

Rapunzel

Ik kan het niet genoeg zeggen, ik ben fan. Ik hoop echt ooit in een Disney-jurk te trouwen. Ook al is het misschien maar ‘het idee’. Ik ben echt een prinsessen-meisje, dit past gewoon helemaal bij me. Al vind ik de foto van hieronder ook wel echt inspirerend. Oké, ik geef het toe. Dat is gewoon mijn ultieme droom. (Haha, ben ik nu zielig?). Ik zou nu eenmaal dolgraag een echt Disney-prinsessen-trouwfeest willen. Met een huwelijksreis naar Disneyland ;). Zelf een Disney-Bridal-Gown en al mijn vriendinnen als prinsesjes. Ja dat zie ik wel zitten!

En wat vinden jullie van de Disney Bridal collectie? Kenden jullie deze al? Bij deze zijn jullie uitgenodigd om op mijn huwelijk te komen kijken naar mijn (hopelijke) Disney jurk ;). 

2 Reacties to “Disney Bridal”

  1. Josephine 29/09/2012 bij 12:45 #

    OHMY, deze jurkjen zijn gorgeous! ❤

Trackbacks/Pingbacks

  1. Before I Die: Love « MickMak - 25/09/2012

    […] heb jullie al een keer uitgebreid verteld over de Disney-jurken. Enja, het blijft echt een droom van me […]

Geef een reactie

