Wreck This Journal #1

29 Aug

Elk jaar vindt in Antwerpen de boekenbeurs plaats. Ik ben een ontzettende boekenverslindster en deze plek is dus echt mijn ‘walhalla’. Vorig jaar kocht ik de nederlandse versie van ‘Wreck This Journal’. Ik had er al heel veel over gelezen en besloot dat het echt iets voor mij was. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Ik had dit boek al enkele keren zien liggen in de Urban Outfitters, maar twijfelde telkens om hem te kopen. Het leek me wel een heel goed idee om eens komaf te maken met mijn verdomde perfectionistisch kantje. ‘Mijn autisme’ zoals ik het ook wel noem ;). In de Urban Outfitters waren de boeken telkens al een beetje beschadigd en dus nam ik hem toen nooit mee. (Hoor mij, zagen over een beschadigd boek dat je uiteindelijk zelf wel moet beschadigen ;)).

 Dus op de boekenbeurs nam ik het boek mee voor €11,99. Ik ben er meteen in beginnen lezen, maar heb nog altijd gewacht met de uitvoering ervan. Ten eerste omdat ik een ontzettend druk jaar achter de rug heb gehad (persoonlijk en op studievlak). En ten tweede omdat – hoe kan het ook anders – ik wel wil weten wat ik ermee ga doen ;).

Het boek zal bij jullie al wel bekend zijn. Er staan ontzettend leuke opdrachten in zoals: ‘Neem dit boek met je mee in de douche.’ of ‘Pak het boek in en stuur het op naar jezel.’. Echt hele originele en soms ook wel vuile opdrachten. Ik ben ondertussen begonnen aan het boek en mijn doel is toch om jullie af en toe een update te geven.

De eerste opdracht die ik heb uitgevoerd is douchen met het boek. Ik heb er lang over nagedacht, maar vond het echt zonde om eerst alles vol te kliederen en het dan te laten uitlopen in de douche. Mijn autisme kan dat niet aan;). Dus hopsakee, ik ging ermee de douche in. En hieronder zien jullie het resultaat. Nu is mijn Journal helemaal klaar om erin te beginnen kliederen. Wish me luck ;).

Op internet vind je vele foto’s van wat mensen allemaal uitspoken met hun boek, check deze hieronder, hoe mooi. Ik wil dit ook!!

Hebben jullie een ‘Wreck This Journal’? Of zegt het jullie echt niets?

Nog steeds te koop in de boekenwinkel of op bol.com

3 Reacties to “Wreck This Journal #1”

  1. Mme sophistique 29/08/2012 bij 21:10 #

    haha ik heb die ook, ik ben daarmee begonnen vorig jaar, maar ’t is mij nooit echt gelukt om het af te maken. en het douchen gaat mij van mijn leven niet lukken, dat kan ik mijn gebladerde vriendje niet aandoen 😉

    • miiickk 29/08/2012 bij 22:14 #

      Daarom dat ik dat als eerste heb gedaan ;)hihi. Ik heb hem ondertussen ook al meer als een jaar. Woepsie 😉 maar nu is eindelijk mijn drukke jaar voorbij. Tijd voor projecten. Moehaha xx

  2. a Lush world 04/09/2012 bij 20:34 #

    Dat is wel een super leuk boek 😀 hoewel ik eigenlijk ook te perfectionistisch ben om er zomaar in te beginnen kribbelen, druist wel wat in tegen de bedoeling ervan 😀

Geef een reactie

