Technic Electric Palette – Bart Smit

30 Aug

Enkele weken geleden ging ik met mijn mama en zus shoppen. We hadden een tripje gepland naar de Primark, in België is er maar één (in Luik) en dat is voor ons even ver rijden als naar Rotterdam. Tijd dus om nog eens de grens over te steken naar onze noorderburen. ’s Ochtends las ik op marjolean.nl een leuk artikel over een nieuw palette, dat moest ik hebben. Benieuwd? Lees dan snel verder.

(Mijn excuses voor de stofjes en de vingerafdrukken ;)). Weer iets bijgeleerd voor de volgende keer.

Toen ik het artikel las wist ik meteen dat ik dit palette ook wou bemachtigen. Een goedkoop palette bij Bart Smit, dat ook nog eens van goede kwaliteit bleek te zijn? Dat moest ik zelf ook uitproberen en inderdaad ik ben aangenaam verrast.

Hallo 😉

De jongen achter de kassa keek me wel met vreemde ogen aan, uiteindelijk lijkt het of je gaat als volwassene een kinder-make-up-setje kopen ;). Wanneer je dan thuis de tijd krijgt om het palette te bekijken merk je wel dat dit alles behalve een kindersetje is! Ook ik was aangenaam verrast.

De kleuren zijn vrij fel, maar wel superleuk om kleurrijke looks mee te maken. Dit gaat sowieso mee naar mijn kot. Wanneer we uitgaan dan doe ik altijd de make-up van m’n vriendinnen, en zo’n felle look kan dan wel. Het zijn allemaal shimmery kleurtjes en daar houd ik wel van. Check hieronder de pigmentatie. Ik heb enkel de kleuren geswatched met mijn vingers, geen oogschaduwbasis gebruikt.

Bovenste rij v.l.n.r.

Onderste rij v.l.n.r.

Ik had een echt ‘wauw’-gevoel. Ik hoop dat de kleuren zo wat goed overkomen bij jullie. Ik ben echt nog een leek in swatchen en zit mij in de gekste bochten te wringen om hier foto’s van te kunnen maken. (Jullie zouden me moeten bezig zien ;)). In ieder geval vind ik het een geweldige aankoop, ik ga dit zeker vaak gebruiken.

Dit palette is te koop bij Bart Smit (in nederland én in België). Voor €2,99. Geen geld toch?

Hebben jullie dit palette al in handen? Of gaan jullie het halen?

Edit: Zoals het een beginnende blogger betaamt heb ik ook zo mijn ‘moeilijkheden’. Ik hoop dus ook mettertijd betere foto’s te kunnen maken. Maar hé, oefening baart kunst ;). Ik moet nog wat mijn draai vinden. Hopelijk begrijpen jullie dat.

2 Reacties to “Technic Electric Palette – Bart Smit”

  1. Josephine 30/08/2012 bij 21:36 #

    Het ziet er amazing uit! Zo gek dat het palette in een klap beroemd is geworden. Ik vind je foto’s prima, scherp en mooi dus komt goed hoor 😀

    • miiickk 31/08/2012 bij 12:30 #

      Echt gek hé, maar hij is het helemaal waard ;). Die kleuren. Ik zat er echt met open mond naar te staren. En bedankt 😉 xx

Geef een reactie

