Nieuwe Webshop: The Make Up Spot

1 Sep

Vanaf vandaag hebben we een nieuwe mogelijkheid om mooie beautyspulletjes te kopen. De nederlandse webshop: The Make Up Spot opent namelijk vandaag haar ‘deuren’. 😉 Ik ben een echte internetshopper, jammer genoeg voor mijn portemonnee. En ook deze webwinkel is zeker een kijkje waard. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Het openen van een webshop gebeurt niet op 1,2,3. Het kostte dan ook maanden voorbereiding, maar vandaag is het zover. Wat zegt de beschrijving? “The Make Up Spot is dé online place to be voor mooie, kwalitatief goede en vooral betaalbare cosmeticamerken als Wet ’n Wild, Barry M, Orly en Kleancolor, die niet in de Nederlandse winkels te verkrijgen zijn.”

Dit vind ik altijd zo leuk aan webshops, er is geen nood aan merken die je zomaar in de winkel kan kopen. Maar inderdaad zijn deze merken moeilijker te verkrijgen en is het dus handig dat ze op deze manier wel bij ons beautyliefhebbers terecht kunnen komen;). Jullie herinneren zich waarschijnlijk nog wel mijn beauty whislist? Hier sprak ik al over de Wet ’n Wild producten. Dus, ik ben een blije beautyliefhebber vandaag. (En dat wanneer 1 september vroeger toch enkel een donkere dag was -terug naar school-).

Barry M – Nail Effects Croc – €4,95 (bron: themakeupspot.nl)

Maar vandaag dus een blije dag. The Make Up Spot is een initiatief van Chantal Loenen, jullie kennen waarschijnlijk allemaal haar website bysjanty.nl. Ikzelf volg haar nu al een jaar ongeveer en vind haar blog vooral geweldig om de persoonlijke sfeer, haar eerlijke mening en haar leuke persoonlijkheid. Altijd fijn om een beautyblog te ontdekken van iemand die volledig down-to-earth haar mening geeft. -I like-. Zoals ze zelf beschrijft komt ze dagelijks in aanraking met veel mooie make-up producten en droomde ze dus al tijden van haar eigen plekje op het wereldwijde web met al haar favoriete merken en producten bij elkaar.

Wet ’n Wild Color Icon – Blue Had Me At Hello – €7,95 (bron: themakeupspot.nl)
Ik ben zooooo verliefd op deze.

Uiteraard moet een webshop vooral groeien, er zal zeker nog een uitbreiding komen van de merken. Belangrijk zijn het aanbieden van kwalitatief goede en betaalbare producten en het verlenen van een goede en snelle service. Altijd leuk wanneer je niet wekenlang moet wachten op een pakje, zeker een pluspunt. Wat voor mij toch hét grootste pluspunt is, is de verzending naar België. Zo kunnen wij ook genieten van deze leuke beautyspulletjes.

Wet ’n Wild Blusher – Pearlescent Pink -€7,95 (bron: themakeupspot.nl)

Ik kan al niet wachten om een bestelling te plaatsen, in het artikel zien jullie al mijn persoonlijke top 3 producten uit de webshop. Ik ben zeker al blij met de leuke en makkelijke lay-out. Prima om online te shoppen, me dunkt!

Kenden jullie bysjanty.nl al? Gaan jullie de webshop uitproberen?

Ook ontzettend bedankt aan Chantal voor het sturen van het persbericht, ik vind het een zeer leuk initiatief om ook de onbekende bloggers een kans te geven.;)

2 Reacties to “Nieuwe Webshop: The Make Up Spot”

  1. LounaBeauty 01/09/2012 bij 13:52 #

    Leuk meiddd 😉 Chantal is gewoon een leuk mens 🙂

  2. xxxcharr 02/09/2012 bij 16:25 #

    Echt zo leuk voor haar<333
    x

Geef een reactie

