NOTD #1

2 Sep

Vandaag is het eens tijd voor mijn eerste Nail Of The Day. Ik ben echt geen held in nagels lakken, ik zit een hele tijd te kliederen en te wachten, dan nog lukt het me om alles stuk te krijgen ;). Maar als het een keertje door de beugel kan, sta ik klaar met mijn fototoestel om jullie te laten zien hoe mijn nageltjes de dag doorkomen.

Ik lakte mijn nagels eerst met een base coat van Jafra. Dit zorgt ervoor dat ik een smooth oppervlak heb om mee te beginnen. Ik vind dit op zich geen zeer goede base coat, maar hij kan ermee door. Tips voor een goede base coat zijn altijd welkom.

Als basislakje gebruikte ik een lakje van Art Deco in een lichtbruine nude kleur (nummer: 117). Het lakje lakte verrassend goed, de substantie was niet te dik en dekte mooi na twee laagjes. Het kwastje is wel wat aan de dunne kant, maar voor mij niet echt een probleem. Ik weet écht niet waar je dit kan kopen. Ik kreeg deze in een goodiebag mee, al een tijdje geleden dus weet ook niet goed meer waar. (Sorry ;))

Als top coat gebruikte ik de Essence Circus Confetti. Een echte aanrader, ik gebruik hem supervaak. De verhouding lak/glitters kon voor mijn part beter, maar mij hoor je niet klagen. Voor de prijs die je ervoor betaalt is het echt een goed lakje. Wel merk ik dat hij bij mij na enkele maanden vrij stroperig is. Maar hij blijft één van mijn favorieten. Dit lakje is nog steeds te koop bij essence en kost iets rond de €1,50. Je vindt heel erg veel reviews van dit lakje online, een echte musthave.

Voor mijn job en mijn studie mag ik geen nagellak dragen. Daarom heb ik dus meestal maar een dagje nagellak op. Ik kan dus niet veel zeggen over de houdbaarheid van de lakjes. Wel weet ik dat met de essence confetti top coat alles wat langer blijft zitten.

Kenden jullie deze lakjes al? En lakken jullie je nagels vaak?

Geef een reactie

