Series #1: Pretty Little Liars

3 sep

Mijn favoriete serie van dit moment is ongetwijfeld Pretty Little Liars. Vorig jaar in januari hoorde ik ervan en sindsdien zit ik elke week gekluisterd voor mijn computerscherm ;). Ik zit momenteel gelijk met de afleveringen in Amerika en moet dus geduldig mee wachten tot 23 oktober voor het vervolg op de spannende laatste aflevering. Meer weten? Lees dan snel verder!

Pretty Little Liars gaat over 4 vriendinnen die geconfronteerd worden met de verdwijning van hun beste vriendin, Alison. De serie begint op het moment dat Alison één jaar verdwenen is. De 4 vriendinnen (Aria, Spencer, Emliy, Hanna) zijn door de gebeurtenissen uit elkaar gegroeid. Nu 1 jaar later, wordt het lichaam van Alison gevonden en dat brengt de vriendinnen weer dicht naar elkaar. Alles begint wanneer ze alle vier worden ‘gestalkt’ door ene A.. Ze zijn vastbesloten om de moord op Ali op te lossen en A. uit hun leven te verbannen.

Ik ben helemaal gek op de serie, momenteel zijn er 2 volledige seizoenen en loopt het derde seizoen op zijn einde. Momenteel is er dus een season break tot 23 oktober. Even wachten dus ;). Wat ik zo goed vind aan de serie? Het is superspannend en je wordt er gewoon helemaal in meegesleurd. In het begin werd ik gewoon zelf helemaal paranoia. Ik durfde op kot mijn fietsenkelder niet meer in. Ik ging dus braaf te voet naar school en naar de winkel, ik ben echt een watje.

Verder vind ik de styling van de serie helemaal top. Ik ben vaak verliefd op de kledingstukken die ze dragen. En ik krijg er een echt feel-good-gevoel van. Ook de vriendschap tussen de meisjes, hun geheimen en hun relaties zijn gewoon zo leuk om naar te kijken. Ik vind het ook geweldig dat de serie niet gaat vervelen, daar heb ik namelijk vaak wel wat ‘schrik’ voor. Maar de schrijvers doen het echt fantastisch. Het blijft spannend, ondanks dat er veel vragen bijkomen blijf ik geboeid.

Ik wil niet teveel verklappen, maar mensen die bij de laatste aflevering ook zoiets hadden van ‘OHNEEEEE, DIT KAN NIET??!!’. Mogen me gerust contacteren of een mailtje sturen om het erover te hebben ;). Ik praat graag over pretty little liars. Hehe. Vanaf vandaag weer een nieuw lijstje bovenaan onder het kopje ‘lists’ vinden jullie de pagina ‘series’. Have fun.

Zelfs de intro is helemaal geweldig ;)!!

Kenden jullie de serie al? En vinden jullie ook alles zo geweldig?

Edit: Bron foto’s: justgirlythings

4 Reacties to “Series #1: Pretty Little Liars”

  1. Mme sophistique 03/09/2012 bij 22:28 #

    Serietip voor de leegte na pretty little liars op te vullen: Revenge 🙂 Ik ben zelf ergens midden in PLL gestopt (bachelorpaper en die zaken) en heb eigenlijk niet meer verder gekeken hoewel ik het wel een leuke serie vond. Maar Revenge heb ik in één twee drie uitgekeken :p

    • miiickk 04/09/2012 bij 09:09 #

      Amai, ge moet sowieso verder kijken! Echt die laatste aflevering, ik wist ni wat ik meemaakte 😉 xx

  2. eline 05/09/2012 bij 21:01 #

    ik vind het echt een super leuke serie
    en stom dat het nog zo lang duurt tot het seizoen weer begint

    • miiickk 05/09/2012 bij 22:52 #

      Echt eh! Ik zit al vol spanning te wachten ;).
      Nog anderhalve maand! Spanneeeeund!

      xx liefs

Plaats een reactie