Holidaaay

17 Sep

Poepies, ik ben ondertussen al enige tijd op vakantie. Ik had wat artikels vooruitgepland, maar niet alles is verlopen zoals ik wou. Ik probeer dit hier met de nodige wifi aan te passen, maar het is wel moeilijk. Wanneer ik terug ben kunnen jullie zeker weer rekenen op mijn artikeltjes! (En ohja, ik ben geslaagd voor mijn Bachelor -woopwoop-)

Liefs xxx Mick

2 Reacties to “Holidaaay”

  1. Liliane 17/09/2012 bij 18:40 #

    Gefeliciteerd met je bachelor!

  2. Stephanie 21/09/2012 bij 11:24 #

    Proficiat!

Geef een reactie

