Before I Die: Love

25 Sep

Ik beken, I’m a sucker for love. Op liefdesvlak ben ik echt een hopeloze romanticus. Ik kan echt wegzwijmelen bij romantische films, in de hoop dit zelf mee te maken. Vandaag een artikel over mijn “Love-Bucket-List”. Bereid u alvast voor op weer een overdaad aan foto’s over dingen die ik nog wil meemaken. Sommige spreken voor zich, andere niet. Kijk snel verder!

1. Love

Ik denk dat ik hem stiekem al gevonden heb ;). Bij het merendeel van de foto’s denk ik dus uiteraard ook maar aan één persoon om het samen mee mee te maken.

Sowieso wil ik een keer in een luchtballon vertoeven. En als het dan romantisch met je vriendje is? Wat wil een mens dan nog meer? Letterlijk in de zevende hemel zijn.

Dit heb ik gelukkig al meermaals gedaan. ’s Avonds in zijn armen liggen is voor mij het einde. Ik word er helemaal rustig van, voor mijn part dé beste manier om in slaap te vallen.

Zoals ik al zei, I’m a sucker for romantic. Je ziet het zooo vaak in de films en stiekem ben ik er jaloers op. Een liedje of een gedicht dat voor mij geschreven zou worden. Ik denk dat ik gewoon sprakeloos zou zitten luisteren. Dat moet zo’n speciaal gevoel zijn om dit mee te maken.

Ach, dit moet je eens gedaan hebben, vinden jullie niet?

The Notebook, hét toppunt van de liefde. Maar er zijn niet enkel Allie & Noah, ook Jack & Rose, Ross & Rachel, Aria & Ezra, Jamie & Landon, Shrek & Fiona, Meredith & Derek, … Noem maar op :). -zwijmel-

Momenteel ben ik er helemaal nog niet klaar voor, maar ik wil later echt graag aan samenwonen. Samen een huisje zoeken, meubels kopen, samen leven. Ik zou het zalig vinden!

In Parijs zag ik er één en ik wist meteen, volgende keer nemen we een hangslotje mee. Superromantisch!

Dit wil ik gewoon echt een keertje bewust doen. Gezellig genieten van de zonsondergang, wijntje erbij, op een dekentje…

Dit is echt iets voor mij. Even het kind in mezelf loslaten en net zoals vroeger een ‘kamp’ bouwen.

Net zoals de zonsondergang wil ik hier echt een keertje de tijd voor nemen en gewoon doen. Is toch leuk :)!

Ontzettend mooi gezegd, het huwelijk is inderdaad belangrijker dan het feest. En ik hoop echt om later een goed huwelijk te hebben. Dit is allemaal nog wel veraf, maar toch ;).

Ik heb serieus nog nooit een ‘date’ gehad op valentijn. Dit wil ik echt een keertje doen -omdat het kan- en omdat het zo geweldig cliché en cheesy is.

Het is altijd leuk om samen iets te maken en zeker als je het achteraf dan nog kan opeten ;).

Ik speel graag spelletjes en voor mij zou het dus helemaal geen straf zijn om een hele dag met m’n vriend te gamen. 😉

Wanneer er weer sneeuw ligt moet ik deze toch echt eens uitvoeren ;).

Om erna gezellig binnen voor het raam te gaan zitten, met een goed boek en een warme chocomelk.

Ik vind de infinity-ringen op zich al ontzettend mooi. Maar veel leuker om te krijgen dan om zelf te kopen, me dunkt ;).

Dierenliefde is er ook nog ;). Ik hou ontzettend veel van mijn hondjes, ze houden inderdaad van je -no matter what-. Of je er nu slecht uitziet of een baaldag hebt, ze zijn er altijd.

Weer zo cheesy, maar ik wil dit echt zoooo graag doen :).

Same here. Ik zou het zo geweldig vinden om ergens een hartje in een boom te hebben staan met onze namen erin.

Hiervoor mogen ze mij altijd wakker maken, samen iets bakken in het midden van de nacht. I’m in!

2. Bijzondere ‘kusplekjes’

-zucht-

Ik ben verliefd op Parijs (in hoeverre je ook verliefd kan zijn op een stad ;)). Dus dit moet ik gewoon echt een keertje gedaan hebben.

Ik zou het al zo fenomenaal vinden om dit zelfs maar te zien. Als ik dit dan ook kan meemaken met m’n vriend aan mijn zijde…

Ik heb serieus nog nooit samen geweest met m’n vriend op nieuwjaar. Het is zo jammer om altijd te moeten bellen of smsen in plaats van elkaar gewoon te kussen :). Wil ik echt meemaken.

Wij hangen dit nooit omhoog. Jammer, want om zo opeens gekust te worden ‘under the mistletoe’. Wie wil dit nu niet?

Knetterbolletjes! Dit moet zo grappig zijn om te doen, haha!

Op New York ben ik stiekem ook nogal verliefd ;). Hier zijn ook van die geweldige plekjes om de romantiek te beleven.

3. Trouwen

Ik weet dat ik niet op verschillende plaatsen ‘gevraagd’ kan worden ;). Maar als het één van de vorige zou zijn, dat zou wel helemaal awesome zijn. Ik wil uiteraard trouwen en dan hoort verloven er ook bij ;).

Ik heb jullie al een keer uitgebreid verteld over de Disney-jurken. Enja, het blijft echt een droom van me ;).

En dat moet gefilmd worden ;).

Echt iets voor mij. Geen hele dag op hakken, geef mij maar comfy All-Stars. Hell yeah!

Zo, dit was mijn Love-Bucket-List. Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk om te weten te komen ;). Ik heb ook deze keer alle foto’s gebruikt van perfectbucketlist.

Hebben jullie een Love-Bucket-list? Zijn jullie romantici? Of vinden jullie het maar overdreven en té cheesy ;)? Let me know!

 

 

 

2 Reacties to “Before I Die: Love”

  1. Mme sophistique 26/09/2012 bij 12:24 #

    Aah zo schattig 😀 miss romantisch 😉

  2. Josephine 29/09/2012 bij 12:45 #

    Ah wauw, dat zijn mooie dingen! Ik vind een jongen met gitaar echt liefde, dat is zo mooi! Aria en Ezra, jaaa zo leuk! Nogmaals hele mooie dingen, ik vind polaroids ook zo mooi/

Geef een reactie

