Eurosong For Kids

26 Sep

Eurosong For Kids (nu Junior Eurosong) was vroeger één van de jaarlijkse events waar ik hard naar uitkeek. De eerste keer dat dit plaatsvond was in 2003. Ik was toen 12 jaar, dus heb eigenlijk vooral de eerste jaren ervan heel erg hard gevolgd. Ik kan er echt van genieten om deze liedjes terug te horen. Ik word er zo blij van ;). In dit artikel vinden jullie àl (en ja, het zijn er veel) de liedjes die ik af en toe terughoor. Als je ook een fan was moet je zeker verder lezen!

Ik heb me stiekem samen met een vriendin eens ingeschreven, maar we werden niet toegelaten. En terecht wel, wat een slecht nummer was dat ;). En ik kan ook helemaal niet zingen. Jammer, want toen was ik ervan overtuigd dat ik ooit zangeres ging worden ;).

Wat vinden jullie van Eurosong for Kids? Kenden jullie deze nummers al?

 

 

 

2 Reacties to “Eurosong For Kids”

  1. Josephine 29/09/2012 bij 12:42 #

    Oh eurosongforkids vond ik ook zo leuk! Ik heb alles diehard gevolgd t/m 2008, toen zwakte het af. Ook het juniorsongfestival en dan de europese finale’s vond ik zo leuk! X!nk vond ik vroeger zo leuk en hun latere nummers ook. Van Tess was ik ook helemaal fan haha. Voor eeuwig vond ik ook zo mooi. Ik ken de meeste nummers, wauw. Laura met zo verliefd, ik vond het zo knap dat ze kon jodelen! Oja Maria Isabel, die vond ik ook helemaal geweldig, ook haar latere nummers. Dino was ook superleuk en Anne ja! Toen ik mijn fansite nog had toen was zij ongeveer 18, toen was ze zo mooi geworden! Haha dit is echt een jeugdsentiment, volgens mij kunnen wij er goed over kletsen! ^^

    • miiickk 29/09/2012 bij 16:15 #

      Ja, bij ons is Eurosong For Kids zo’n taboe geworden. Haha, gelukkig is een goede vriendin van mij er ook helemaal gek van ;). Zo kunnen we een hele avond youtube-filmpjes kijken. Geniaal ;). En meezingen uiteraard :D! xx

Geef een reactie

