Shoplog 24/09

29 Sep

Maandag was het weer zover. De start van het nieuwe academiejaar. Dit betekent: terug op kot en terug een kruidvat in de buurt. -woopwoop-. Na de les sloeg ik meteen mijn slag. Er belandden enkel Catrice-spulletjes in mijn mandje. Benieuwd wat ik gekocht heb? Kijk dan snel verder.

1. Catrice – Puntenslijper (€1,99)

Dit had ik écht nodig. Hoewel ik thuis zot veel slijpers heb, had ik er geen enkele waar mijn oogpotloden goed in pasten. Dit is dus nu verleden tijd. Hallelujah ;).

2. Catrice – Prime & Fine Translucent Loose Powder (€4,59)

Hier had ik al zo vaak goede reviews over gelezen. Ik heb nog nooit een setting powder gebruikt. (Ik vond niet dat ik het nodig had.) Maar ben er nu wel ontzettend benieuwd naar geworden. Spannend dus ;).

3. Catrice – Glamour Doll Volume Mascara (€3,99)

Dé mascara waar ik echt gek op ben is ook van Catrice. Ik koop deze al ongeveer 3 jaar, maar nu las ik goede reviews over de nieuwe Glamour Doll. Ik gooide hem dus in m’n mandje, want ben wel benieuwd. Misschien wordt dit wel mijn nieuwe favoriete mascara?

4. Catrice – Prime & Fine Highlighting Powder for a luminous glow (€5,59)

Een prachtig poedertje, kan ik jullie al wel vertellen. Eindelijk komt Catrice met een highlighter. Geweldig! Wederom ben ik ontzettend benieuwd of deze zo goed is als iedereen beweert ;).

5. Catrice – Ultimate Lip Glow (€4,99)

Toen ik deze zag, moest ik hem gewoon hebben. Een budget versie van de Maybelline Popstick. Het ziet er gewoon zo geweldig uit. Precies een snoepje om op te eten. Hihi ;). Ook hier ben ik benieuwd naar!

Ik kocht dus enkel Catrice producten deze keer. Het Essence schap was bijna volledig uitverkocht, jammer want ik hoopte nog enkele nieuwe lakjes te scoren. Enja, eigenlijk heb ik ook niet echt iets nodig ;). Maar ik kàn er gewoon niet met lege handen buiten komen. Kennen jullie dit fenomeen? Ik hoop dat de prijzen kloppen, maar zoals de echte beautyladies wel weten staat er enkel ‘make-up catrice’ op het rekeningetje. Niet erg handig dus!

De producten liggen al een hele week op kot, maar omdat ik mooie foto’s wou hebben, heb ik ze nog niet gebruikt. Dit was zooooo ontzettend moeilijk voor me ;). Ik wil al een hele week de Lip Glow opsmeren, de highlighter testen en de mascara gebruiken. Ik kan namelijk enkel in het weekend foto’s maken. Dus wanneer ik in de week ga shoppen, zullen jullie dit met vertraging zien verschijnen.

Hebben jullie deze Catrice-producten ook al? Wat vinden jullie ervan? Jullie kunnen zeker nog mijn mening over deze producten verwachten ;)!

4 Reacties to “Shoplog 24/09”

  1. Mme sophistique 29/09/2012 bij 20:43 #

    Ik heb ook de highlighter en de mascara. Ik vind de highlighter echt prachtig, supermooi subtiel glansje, maar opnieuw telkens als ik ‘m gebruikte weer uitslag, catrice producten en mijn huid gaan niet zo goed samen 😦 de mascara vind ik superfijn, maar hij brokkelt wel snel. Naar die lip glow ben ik ook wel benieuwd 🙂

  2. Josephine 29/09/2012 bij 21:52 #

    De lipglow ziet er mooi uit, ik ben er benieuwd naar! ^^

  3. Rose 30/09/2012 bij 15:40 #

    De Prime & Fine is super fijn! En de lipstick wil ik ooook!

  4. Liliane 01/10/2012 bij 17:26 #

    Ik ben ook benieuwd naar de highlighter!
    En dat wachten totdat je iets kunt gebruiken, ik herken het 😛 Moeilijk is dat soms he! (but all for the blog ;))

Geef een reactie

