Deautybox: September

1 Okt

Het is misschien al oud nieuws, maar ik moest hier een artikel over schrijven! Toen ik terugkwam van vakantie stond er een pakketje op mij te wachten. Het pakketje was al gekomen op de dag dat ik vertrok, dus lag al 2 weken te blinken op mijn bureau. Ik snapte het eventjes niet, ik had toch niets besteld? Vol verbazing opende ik mijn pakketje en vond daar… Dé allereerste Deautybox. Wow, hoe komt dit zo opeens bij mij terecht? Spannend! Lees snel verder…

Deauty (Discover Beauty) is het eerste bedrijf dat met een beautybox komt aanzetten in België. Ondertussen is het concept beautybox wel al vrij bekend. Je kan het vergelijken met een abonnement op een maandelijks tijdschrift, alleen krijg je hier een doos met 4 à 6 beautyproducten om te testen. Er zitten samples in, maar ook full size producten. Alles is zo opgesteld dat de waarde van de box altijd meer bedraagt dan wat je ervoor betaalt hebt. Wat wil een beautyliefhebber nu nog meer?

Onze noorderburen hebben ondertussen al verschillende boxen om te testen, maar bij ons is het een primeur. Ik moet zeggen, toen ik enkele maanden geleden de Deauty-website voor het eerst zag, was ik wat sceptisch. Ik geloofde er niet veel van, vond het er niet zo professioneel uitzien en wist niet wat ik ervan moest verwachten. Maar ik ben helemaal omgedraaid. Ik kreeg deze box namelijk helemaal gratis toegestuurd. In mijn hart vertel ik mezelf -ze hebben zeker mijn blog gelezen!-, maar met mijn verstand weet ik -ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en ik ben één van de gelukkigen-. Stiekem beschouw ik dit als mijn allereerste blog-pakketje. (Ach, zolang het me gelukkig maakt ;)). Maar wat zit er nu in de Deautybox?

Uitpakken is toch zo leuk, vinden jullie ook niet? Ik krijg altijd een inwendig-heel-erg-blij-momentje als ik dingen uitpak. Misschien moet ik ’s avonds mijn alledaagse dingen inpakken. Zoals mijn tandenborstel of mijn pennenzak! Maar dit kan ook irriterend werken vrees ik ;).

Wauw, wat een mooie doos. Aan de binnenkant staan er allemaal mooie vogels op het karton. Ook is het superhandig dat je achteraf de doos nog hebt. Deze dozen hebben de perfecte maat om dingen in op te bergen -niet te groot, niet te klein-. Love it!

En tadaaaa, hier zijn ze dan. De producten van de maand september. Het ziet er alvast veelbelovend uit. Hieronder bespreek ik elk product eventjes kort apart.

1. Nuxe: Micellair Reinigingswater met Rozenblaadjes – 100 ml (Full size)

“Deze alcohol- en parfumvrije reinigingslotion verwijdert alle onzuiverheden van gezicht, ogen en lippen in één simpel gebaar. De plantaardige, micellaire oppervlakte-actieve stof is geschikt voor iedereen, zelfs de meest gevoelige huidjes.” ( Full Size aankoopprijs: €10,00)

Hier ben ik ontzettend benieuwd naar. Mijn mama gebruikt sinds korte tijd de Nuxe-olie, ik heb er zelf ook al eens wat van gesmeerd en het is echt een wondermiddel. Ik verwacht dus wel vrij veel van deze reinigingslotion! Mijn zoektocht naar de ideale reiniging voor mijn gezicht blijft verder duren, dus misschien hebben we hier een goede kandidaat?

2. Redken: Full Effect 04 Nourishing Mousse – 65 ml

” Deze ultralichte stylingmousse combineert het volume van een mousse met de voedende eigenschappen van een haarverzorging. Natuurlijk volume én gezonde haren? Ja hoor, het kan.” (Full size aankoopprijs: €24,30)

Lange tijd zijn volume-mousses niet aan mij besteed geweest. Ik was altijd blij met mijn haar, tot enkele maanden geleden. Ik stijl mijn haar dagelijks, maar vind het bovenaan wel vrij plat. Ik ben dus helemaal into volume creëren. Hopelijk doet deze mousse iets voor mijn haar, en anders zal mijn mama er zeker blij mee zijn ;).

3. L’Oréal Professionnel: Mythic Oil – 125 ml (Full size)

“Deze droge olie bezorgt je haar een prachtglans. Enkele druppels volstaan: de haarvezel wordt diepgaand gevoed. Je hoort het: schitterende glans en langdurige bescherming tegen pluis zijn voortaan gegarandeerd.” (Full size aankoopprijs: €19,00)

Ook van de Mythic Oil heb ik al veel gelezen. Met mijn blonde haren is het echt een must om een glansproduct te gebruiken, anders ziet het er al snel vrij dof uit. Ik ben vooral nieuwsgierig naar het ‘vet-effect’, een glansproduct zorgt er namelijk al snel voor dat je haar er vet uitziet. Hopelijk doet de Mythic Oil dit niet!

4. Essie – Nagellak “Size Matters” – 13,5 ml (Full size)

“Flamboyant robijnrood doet je hartje sneller slaan, dit is red carpet glamour in een handomdraai. Diamonds are out darling, rubies are in.” (Full size aankoopprijs: €10,99)

Essie, wie kent het nog niet? Ik hoor er enkel goede dingen van en ben blij dat ik dit ook eens kan testen. Jullie mogen zeker een NOTD van dit lakje verwachten. Size Matters is ook een supermooie kleur, stijlvol en toch trendy. Me gusta!

5. Clarins: HydraQuench Intensive Serum – 15 ml

” Dit serum werkt in op elke huidlaag en biedt alle huidsoorten een optimale en langdurige hydratatie. De aangename, lichte textuur bestaat uit twee bestanddelen (vocht en olie) en trekt snel in. Stralen maar. ” (Full size aankoopprijs: €58,50)

Clarins ken ik als merk wel, maar heb er nog niet echt bewust producten van gebruikt. Wel hier en daar al een staaltje te pakken gekregen, dus weet echt niet wat te verwachten. Zou dit serum mijn geliefde Estée Lauder Idealist van haar troon stoten? (Jaa, ik noem mijn Idealis een “haar”, ze heeft namelijk gouden glittertjes ;).)

Zo, dit was het dan. Dé allereerste Deautybox. Er zitten 3 full-size producten in en 2 kleinere producten. Als je de totale waarde optelt kom je ruim boven de €15. Ik moet zeggen, ik ben echt enorm enthousiast. Ik vind het echt leuk dat Deautybox een hele hoop random beautyliefhebbers een plezier gedaan hebben met deze eerste box. Ook ik ben er ontzettend blij mee. Bij deze, bedankt Deauty voor dit leuke cadeau ;).

Je kan vanaf nu de Deautybox maandelijks ontvangen. Dat kan je door hier een abonnement te nemen. Je kan een lijst invullen met je interesses en zo krijg je zelfs een Deautybox op maat, leuk toch? Voor maar €15 per maand heb je dus een leuke, gevulde, Deautybox in je brievenbus. Voor een jaarabonnement betaal je €165 én krijg je een box gratis. Leuk toch? De verzendingskosten zijn steeds inbegrepen en je kan je abonnement op elk moment stopzetten.

Dit is echt een goede prijs voor de leuke producten die je krijgt. Ik wil ontzettend graag een abonnement, maar zoals het een student betaamt, zit ik altijd in geldnood ;). Ik ben namelijk volop aan het sparen voor allerlei dingen. Ik hoop hier snel verandering in te brengen om deze leuke Deautybox aan te schaffen! I do want. ❤

Gaan jullie de stap zetten naar een Deautybox? Laat het me zeker weten!

2 Reacties to “Deautybox: September”

  1. Mme sophistique 01/10/2012 bij 23:22 #

    Ik heb me al ingeschreven(/betaald) voor de oktoberversie, ik kijk er al hard naar uit 🙂 benieuwd of het die van september kan overtreffen..

  2. Josephine 05/10/2012 bij 06:05 #

    Het nagellakje ziet er mooi uit!

Geef een reactie

