Mijn Pandora-armband

5 Okt

Veel mensen kennen het ondertussen al. Ook ik heb sinds enkele jaren een Pandora-armband. Het concept is simpel, je koopt een armband en dan zijn er allerlei ‘bedeltjes’ die je eraan kan hangen. Leuk om cadeau te krijgen, en leuk om te geven. Je vindt ook bedeltjes in elke prijsklasse. Benieuwd hoe de mijne er momenteel uitziet? Kijk dan snel verder.

Hiermee begin je, een ‘cleane’ Pandora armband. Deze is te koop in verschillende versies, kleuren en maten. Ik heb de klassieke zilveren versie. Zoals je ziet is dit al een speciaal slotje, op 2 plaatsen is er ook een verdikking. Hierop kan je een clip vastzetten, deze clips zorgen ervoor dat je bedeltjes niet over de hele armband schuiven.

Hier nog een detail van hoe de clip-plaatsen eruit zien.

Dit was mijn eerste clip, deze kreeg ik van mijn ouders voor kerstmis enkele jaren terug. Ik vind dit ook mijn mooiste clip ;). Ondertussen zijn er zoveel verschillende clips in het assortiment bijgekomen, er zitten echt prachtexemplaartjes tussen. Die van mij zijn vrij “basic”, maar enkele jaren geleden was hierin nog niet zoveel keuze ;).

Dit is mijn tweede clip, zoals je ziet niet echt super speciaal ;). Gewoon mooi fijn zilver, zo heb ik het graag.

Deze sluiting is ook iets speciaals. Je draait deze over de beide kanten van je armband, wanneer je slotje dan open zou springen (heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt). Dan blijft je armband toch om je pols hangen en beschermt het ook meteen je bedeltjes. Superhandig dus!

Hier zie je wat beter hoe het werkt, je armband is dus wel losser wanneer het slotje springt, maar hij valt niet uit.

Dit bedeltje kreeg ik van een goede vriendin van me. Een theepotje, heel passend want ik ben een echte theedrinker. Het topje op de bovenkant is van goud, wat het stiekem wel speciaal maakt.

Deze giraf was mijn eerste bedeltje. Deze kreeg ik ook van een vriendin. Ik vind hem nog altijd supercute! Wel moet je opletten want die hoorntjes kunnen echt flink pijn doen als ze in je pols prikken ;). Dit is een gewone zilveren bedel, hier heb je de meeste keuze in.

Dit cupcakeje kreeg ik van mijn mama en zus. Supermooi, ik ben een echte cupcake-bakster ;). Het kersje is ook weer van goud. Echt een superleuk bedeltje.

Dit is een heel speciaal bedeltje. Deze bestaat eigenlijk uit twee delen. Ik kreeg deze van m’n beste vriendin voor mijn verjaardag. Zij heeft het tweede deel aan haar Pandora hangen. Hieronder zie je dat er in de bovenkant “Friends Forever” staat gegraveerd, superleuk. Ik vind het altijd zo geweldig als ik Jolien zie lopen met het bedeltje, leuk dat je zo een deel van iets hebt! (Net zoals de Me to You sleutelhangers van vroeger ;)).

Hier zie je een beetje dat er “Friends Forever” in gegraveerd staat. Superleuk, I love it!

Deze bedel kreeg ik onlangs van mijn zus. Ik had dit echt niet verwacht, superblij was ik ermee. En ik kreeg deze gewoon omdat ik zo’n goede zus ben. Lief toch? In deze bedel zit een echte parel, supermooi. Naargelang je outfit verandert deze een beetje mee van kleur. Heel speciaal. Dit was echt een bedeltje dat ik al heel erg lang wou!

Zo, dit was een kleine voorstelling van mijn Pandora armband. Ik draag hem echt elke dag en ik vind het wel leuk dat alles zo’n speciale betekenis heeft. Hij hoeft ook niet meteen vol te hangen, maar zo spaar je stilletjesaan voor een persoonlijke armband. En voor mensen die geen inspiratie hebben is het handig om cadeautjes te kopen voor mij ;). (Haha, dit klinkt arrogant, maar zo bedoel ik het niet ;)). De bedeltjes varieren van €15 voor een simpel mooi bedeltje, tot zelfs €799 voor zotte goud-met-diamanten-shizzle bedeltjes, maar dat vind ik zelf nogal overdreven ;).

Kenden jullie Pandora al? En wat vinden jullie ervan?

5 Reacties to “Mijn Pandora-armband”

  1. Mme sophistique 05/10/2012 bij 22:03 #

    Aah supermooie armband! Ik heb sinds deze week een allergie voor alles wat niet goud/zilver/anti allergisch staal is, dus ik kan geen van mijn oude juwelen nog aan (behalve een paar enkelingen), maar zo’n armband is wel heel leuk 🙂

  2. Josephine 06/10/2012 bij 08:20 #

    Wauw, wat een mooie clipjes heb je! Het clipje met twee kanten voor als de sluiting open zou springen is ideaal bedacht, maar hij is ook erg mooi.

    • miiickk 10/10/2012 bij 13:19 #

      Het enige onhandige is dat ik mijn armband nooit openkrijg. Haha. (Dat verpest namelijk mijn nagellak ;)). Dus met puppy-oogjes naar het vriendje kijken is een must 😉 xx liefs

  3. xx 08/10/2012 bij 15:31 #

    Je hebt een leuke blog, ik gaa deze blog zeker vaker bezoeken.

    xxx je nieuwe volger:P

    • miiickk 10/10/2012 bij 13:17 #

      Superleuk, extra bezoekers maken me altijd blij 😉 hihi xx liefs

Geef een reactie

