Even niet lekker in m’n vel

9 Okt

Jullie hebben het waarschijnlijk al wel gemerkt. Mijn blog staat de laatste tijd op een laag pitje. Hoe komt dit? Eerlijk gezegd weet ik het niet. De laatste weken zijn heel erg zwaar voor me geweest. Zo is er de chaos van het nieuwe academiejaar. De master is echt al wel een pak zwaarder, we zijn er echt ingesmeten. Verder heb ik vaak gewerkt (omdat ik spaar voor een iPhone zoals jullie weten ;)), en ben sinds enkele weken Artsen zonder Grenzen vrijwilliger. Dan is er ook nog Biomedica, dansles en het zelfstandige leven op kot. Ik moet er allemaal nog een beetje ‘inkomen’.

Zo beleef ik de laatste tijd echt nergens meer plezier aan. Ik vraag me vaak af hoe dit komt, maar kan er echt geen specifieke reden opplakken. Ik houd het maar op ‘ik voel me even niet lekker in m’n vel’. Zo zijn er de klassieke  bad-hairdays, baaldagen, dikvoeldagen, moedagen, ikglimvanteveelhighlighterdagen,… Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit snel voorbijgaat. Ik volg braaf al m’n lessen en probeer m’n leerstof goed bij te houden. Dit resulteert in vele avondjes studeren en niets anders. Ik moet serieus nog een nieuw ritme zoeken hierin.

Ik laat jullie dus zeker niet in de steek, integendeel. Ik heb ontzettend veel zin in het bloggen, veel ideetjes die ik graag met jullie wil delen. Dus, blijf zeker langskomen en reageren. Vind ik echt ontzettend leuk :). En voor jullie het goed en wel beseffen ben ik weer volledig die Gouwe Ouwe Mick!

Veel liefde van mij voor jullie ❤

2 Reacties to “Even niet lekker in m’n vel”

  1. Mme sophistique 09/10/2012 bij 18:38 #

    Nog meer liefde van mij voor jou. Je komt er wel snel bovenop, en je weet me zijn he darling 🙂

Geef een reactie

