Series #3: The Vampire Diaries

15 Okt

The Vampire Diaries is ook één van mijn favoriete series. Ik ben er wel echt in moeten komen, in het begin vond ik het namelijk maar niks. Maar naarmate je het vaker volgt wordt je echt in het verhaal gezogen. Sinds vorige week is seizoen 4 begonnen, ik heb de aflevering nog niet kunnen kijken maar ben wel ontzettend benieuwd!

Vampire Diaries vertelt het verhaal van Elena. Elena heeft recent haar ouders verloren in een auto-ongeluk, ze heeft het uitgemaakt met haar highschool-sweetheart Matt. En dit alles valt haar erg zwaar. Er is ook een nieuwe mysterieuze jongen in de stad, Stefan. Al snel wordt Elena verliefd op hem, maar dan blijkt hij een vampier te zijn. Wanneer dan ook zijn broer, Damon opduikt wordt het verhaal helemaal compleet. Beide mannen zijn stapel van Elena, maar wie wint haar hart?

Ik wil niet teveel verklappen over de serie, maar je moet het echt een kans geven. Het duurde bij mij ongeveer 3 afleveringen vooraleer ik het echt begon te appreciëren. Uiteraard spelen de -jummy- kerels ook wel mee ;). Elena’s broer, Jeremy, wordt naarmate de serie vordert een echte hottie. Makes me happy ;). Habba habba! Ook leuk om te weten is dat Elena (Nina Dobrev) en Damon (Ian Somerhalder) in het echt een koppel vormen.

Ik vind het ook geweldig dat ze in de serie zo vaak echte “theme-party’s” organiseren. Deden ze dit maar vaker in Wilrijk ;). Als je de serie volgt, moet je ook eens op tumblr kijken. Ze hebben hier namelijk ontzettend mooie gif-afbeeldingen van momenten uit de serie. Zeker de moeite waard om eens te checken. Als laatste is ook de muziek in de serie helemaal geweldig. Ik ga vaak achteraf een heleboel liedjes downloaden, omdat er echt prachtexemplaren tussen zitten. En niet altijd de meest bekende groepen, leuk dus om achteraf muziek te scoren.

En, kijk jij de serie? Ben je team Stelena of Delena? Wie is jouw favoriete hottie? Ik ben altijd te vinden voor een vampire diaries-babbeltje, dus laat me gerust iets weten ;).

Eén reactie to “Series #3: The Vampire Diaries”

  1. Josephine 15/10/2012 bij 22:24 #

    Jaaaaaa, ik vind het leueeheeeeuk! Een van mijn favoriete series. Jeremy wordt inderdaad steeds hotter, nice. Ik ben team stefan 😀

Geef een reactie

