Leuk om te doen

24 Okt

Ik zag dit bij Jesdiny en vond het echt wel superleuk. Als je verder klikt naar het artikel zie je een afbeelding. De eerste 3 woorden die je ziet zijn dingen die voor jou persoonlijk belangrijk zijn of dingen die je “wilt” in het leven. Klaar voor? Kijk snel verder.

Mijn 3 woorden waren: Love, Time en Health. Vrij toepasselijk wel.

Time: Hier heb ik echt nood aan. Ik weet de laatste weken geen blijf meer met het werk en ga kapot van de stress. Ik lig elke nacht in bed te piekeren. Het wordt me allemaal wat teveel, ik zou dus echt wel wat extra tijd kunnen gebruiken. (Wat ook gemerkt wordt in het bloggen!)

Love: Als romanticus ben ik eeuwig op zoek naar de liefde ;). Ik heb het geluk gehad om deze al een hele tijd in mijn bezit te hebben. Ik zou serieus niet weten wat ik zonder Jorg zou moeten doen. Mie loves him verrie mutsj!

Health: Zoals jullie weten studeer ik geneeskunde. Ik ben dus elke dag bezig met gezondheid en ziekte. Graag wil ik later iets betekenen in de wereld van de kanker om hopelijk zo snel mogelijk een oplossing te zoeken voor deze vreselijke ziekte.

En welke woorden hadden jullie? Tell me! Neem dit ook gerust over op je blog :)!

4 Reacties to “Leuk om te doen”

  1. Josephine 24/10/2012 bij 19:08 #

    Love, Beauty en Intelligence! Ik had dit al eens eerder gedaan, maar toen had ik geen beauty :’)

  2. Mme sophistique 24/10/2012 bij 22:43 #

    youth, happiness and friends, 3x Mick dus 😉

  3. Lin 28/10/2012 bij 17:25 #

    mmm, love, lust and money.

  4. Fashionologie 11/11/2012 bij 16:29 #

    Love, popular & honesty (:

Geef een reactie

