Jullie raad nodig!

29 Okt

Hoi iedereen, vandaag heb ik jullie raad nodig! Ik ga namelijk zaterdag shoppen avec le boyfriend. Nu we wonen niet zo ver van de nederlandse grens ééééén omdat het makkelijker schoenen shoppen is in Nederland (jaja, jullie Nederlandertjes hebben echt geluk met hun schoenenwinkels ;)) hebben we besloten om de grens over te steken. Momenteel twijfelen we tussen 2 bestemmingen: Roosendaal of Breda! Dus graag hoor ik jullie pro’s en contra’s. Of tips waar het leuker is om te shoppen. Ik ben benieuwd :)?? Andere bestemmingen zijn niet aan de orde, meestal gaan we naar Rotterdam, dat hebben we nu onderhand wel gezien. En we willen ook niet té lang in de auto zitten. Ook parkeertips zijn altijd welkom ;)! (En dan kunnen jullie achteraf genieten van een leuke shoplog, win-win, toch?)

xx Liefs

Eén reactie to “Jullie raad nodig!”

  1. Josephine 29/10/2012 bij 19:08 #

    Breda!!! Gezelligste stad ever en groter 😀 Haha ik herkende Breda niet eens op de foto, wat erg.

Geef een reactie

