Shoplog 30/10

30 Okt

bron: weheartit.com

Vandaag ging ik na de les nog even snel de stad in. Ik had online een mooi jurkje gezien bij de New Look en wilde dit graag gaan scoren. Helaas was het niet meer in de winkel, dus ging ik nog wat andere winkels langs. Benieuwd wat ik gekocht heb? Kijk dan snel verder!

Eerst kwam ik terecht in de H&M, daar kocht ik volgende dingen:

Ik vind deze haaraccessoires echt leuk. Supereasy en je ponytail ziet er toch een stuk meer fashionable uit. (Ideaal voor de ochtend na cantus ;)). Deze roze kocht ik voor in de dansles. Staat wel leuk bij onze sweatpants-stijl. 😉 €3,95

Dit setje oorbellen kon ik niet laten liggen. De panterhartjes hebben me volledig overtuigd. Maar ook de andere stekertjes zijn helemaal mijn stijl. Hebbehebbe! €4,95

Als laatste kocht ik nog een setje oorbellen. Ik heb morgen namelijk een halloween-feestje en was nog op zoek naar de ideale oorstekertjes. Gevonden! De sterretjes zijn niet meteen mijn ding, maar dat zal me er niet van weerhouden om ze te dragen ;). Soms vind ik het inderdaad jammer dat deze enkel in setjes te koop zijn. Zeker als je ziet dat er een hele hoop gestolen wordt, er hangen altijd een heleboel halve kaartjes, zonde. Want wat zijn nu die enkele eurootjes? Houd het toch gewoon eerlijk allemaal! €3,95

Iets wat al een hele tijd op mijn verlanglijstje stond. De Lush Big Shampoo. Ik heb er al zoveel goede dingen van gehoord. De prijs hield me een hele tijd tegen. Maar vandaag was ik droevig dus mocht er wel wat verwennerij aan te pas komen. Ik spring zo meteen de douche in om deze al eens uit te testen. Ik ben ontzettend benieuwd! €17,95

Als laatste voor jullie nog een foto van mijn Halloweenkostuum voor morgen. Ik heb dit al een keer gedragen, maar het is weer de ideale tijd om dit uit de kast te halen. (Stiekem hoop ik ’s avonds op een alcoholcontrole van de politie, zullen ze eens goed verschieten ;)). Yes, I am the crazy murder bride!

En al ervaringen met deze producten/accessoires? Let me know! Ik kocht ook nog een cadeautje voor le boyfriend, maar dat ga ik nog niet online verklappen. Verder heb ik besloten om in de week mijn spulletjes te fotograferen met mijn gewone camera. Resultaat: Mindere kwaliteit maar wel snellere artikels! Ik probeer zo veel mogelijk in het weekend vooruit te fotograferen, maar dit lukt me jammer genoeg niet altijd!

xx Liefs

5 Reacties to “Shoplog 30/10”

  1. Josephine 30/10/2012 bij 21:01 #

    Wat is je halloweenkostuum gaaf joh! 😀

  2. Mme sophistique 30/10/2012 bij 23:26 #

    Ik ben sinds kort allergisch aan alles wat geen goud, zilver of anti-allergisch is, dus ik kan geen H&M oorbellen meer aan 😦 maar Big shampoo vind ik echt geweldig!

  3. Elma 31/10/2012 bij 14:05 #

    Schattige oorbelletjes!

  4. marlyssa 31/10/2012 bij 22:22 #

    Die haaraccessoires van de H&M zijn echt ideaal! Ik draag het echt dagelijks. Hoe was je Halloween party? Je outfit is in ieder geval heel erg leuk!

    • miiickk 01/11/2012 bij 23:13 #

      De party was superleuk! Ik heb zelf geen foto’s kunnen nemen, maar zodra mijn vrienden me foto’s doormailen zal je ze zeker voorbij zien komen ;). Die haaraccessoires zijn zalig, toch? 😉 Zo kan zelfs ik mijn kapsel pimpen. Jihaa 😉 xx liefs

Geef een reactie

