Sites die ik dagelijks bekijk

31 Okt

Elke dag heb ik zo m’n dagelijkse routine ivm sites bekijken. Ik ga vandaag niet mijn favoriete beautyblogs ed laten zien maar gewone websites die elke dag de revue passeren. (Of toch meermaals in de week). Kijk snel verder!

1.Gmail

Elke dag check ik m’n mail, uiteraard ;). Ik heb sinds enkele jaren een gmail en believe me het werkt echt stukken makkelijker dan een hotmailadres. Ik ben fan

2. Facebook

Ook facebook springt aan wanneer m’n website openstaat. Wanneer ik “thuis” ben staat facebook eigenlijk nooit open. Maar op kot wel, het houdt me up to date en wanneer ik iets moet weten over school/activiteiten ’s avonds is dit snel opgezocht. + er is altijd wel iemand om mee te praten 🙂

3. Blackboard

Dit eigenlijk vooral om al m’n schooldingen te regelen. Verder heb ik echt een hekel aan de infrastructuur ervan. Geeeeeen fan, veel te ingewikkeld. (Zei de student)

4. Bloglovin

Uiteraard om al m’n favo blogs te volgen. Sinds ik bloglovin heb leren kennen is m’n wereld letterlijk veranderd :). Supereasy!

5. I waste so much time

Elke dag wel enkele nieuwe leuke dingen. Ik vind deze site echt grappig ;). Niet te chaotisch, niet teveel updates. Maar lekker clean en simpel. I like

6. Dearblankpleaseblank

Idem als het vorige, ik ben fan!

7. Mylifeisaverage

Na de Fuck My Life en Love My Life kwam deze site op de proppen. Ik ben een echte MLIA’er ;). Je moet er wel een beetje ‘inkomen’.

8. Het Laatste Nieuws

Om toch actueel up to date te blijven. Ik heb op kot geen televisie en luister niet naar de radio. Wilrijk is een echt boerengat dus om het nieuws te volgen, kan je dit best online doen.

9. Biomedica

Ik werk mee aan deze website, dus als er problemen zijn probeer ik dit zsm op te lossen. Ook mensen hun vragen beantwoorden op het forum hoort erbij. Ik zit altijd paraat ;).

En jullie? Wat zijn jullie ultimate-daily-sites?

3 Reacties to “Sites die ik dagelijks bekijk”

  1. Josephine 31/10/2012 bij 21:01 #

    Veel ken ik niet! Ik check dagelijks mijn mail, facebook, bloglovin’ en twitter!

    • miiickk 01/11/2012 bij 23:14 #

      Zeker de humorsites zijn de moeite om een keertje te bezoeken ;). xx liefs

  2. marlyssa 31/10/2012 bij 22:18 #

    De eerste paar bezoek ik ook elke dag! Maar er staan veel nieuwe sites voor mij tussen

Geef een reactie

