Dingen die ik beter niet had gedaan…

5 Nov

Iedereen kent dit wel, de algemene dingen in het leven die je beter niet had gedaan. Ik ga het hier niet diepzinnig over dé fouten in mijn leven hebben. Die zijn er ook natuurlijk, maar toch wel vrij persoonlijk. Nee, geef mij maar de alledaagse ‘aaah damn, waarom deed ik dat nu?’-momentjes. Lees snel verduuuuurrr…

Had ik maar niet…

… dat staaltje parfum opgespoten net voor de les. Ik stonk écht het hardste, ik liep een hele dag rond met een “oude-chichi-bommakes-geur”. Ik werd er zelfs slechtgezind van, zo zie je maar hoe hard geuren je kunnen beïnvloeden. En moet dat nou net een geurtje zijn dat niet vervliegt na enkele uren. Ba-len

… toegezegd aan een bepaald project op school. Ben er al weken mee bezig en brengt alleen extra stress met zich mee. Op de lange duur zal het me toch niet veel voordelen bieden.

… dat pingpong-balletje opgeraapt voor de turnles. Toen draaide ik namelijk mijn knie uit de kom en sindsdien heb ik er last van. Altijd sporten met een steunverband, vaak dagen hebben dat het enorm pijn doet, af en toe nog een keertje die knie eruit. Verschrikkelijk. Wel goed van me om dit op school meegemaakt te hebben, hello verzekering!

… Bob geweest op de cocktailparty vorig jaar. Heel de nacht rondgereden met dronken mensen, joy!

… weeral net voor de les nog een beetje mythic-oil aangebracht op mijn net niet glanzend genoege kapsel. Hellow vet haar!

… nog naar een serie gekeken en zo werd het uiteindelijk 3u ’s nachts. Oepsiepoepsie 😉

… pasta met ricotta gecombineerd met pastasaus met ricotta. Iew, dit ging snel de afvalbak in. (Geen aanrader)

… beslist om nog een jaar op kot te blijven, terwijl ik nu elke dag naar huis wil…

… mezelf elke keer zo mooi gemaakt om uit te gaan in ’t stad. Altijd lang in de weer met make-up en haar, en waarom eigenlijk? Mijn make-up heeft me nog nooit aan een vriendje geholpen… (Ik ben gewoon kei tof en grappig en lief ;)).

Herkennen jullie dit? Nog andere alledaagse don’ts die ik zeker moet weten??

Bron foto’s: weheartit

4 Reacties to “Dingen die ik beter niet had gedaan…”

  1. Mme sophistique 05/11/2012 bij 21:01 #

    Haha die eerste foto is exact hoe ik er ’s ochtends uitzie 😉

  2. Josephine 05/11/2012 bij 22:22 #

    Ai balen van je knie! Bob zijn lijkt mij ook niet leuk, maar ik drink sowieso weinig/geen alcohol. Niet dat ik autorijd, maar okee :’)

    • miiickk 06/11/2012 bij 07:08 #

      Ik ben zelf gestopt met alcohol drinken, dus vind het zeker geen probleem… Maar het was wel erg vermoeiend die avond. Vooral om iedereen voor het vertrek op dezelfde plek te krijgen 😉 not easy! xx liefs

Geef een reactie

