Goede voornemens 2013!

15 Jan


tumblr_mgnc87r10K1rbsnhuo1_500_large

Een beetje laat – I know -, maar ik wou jullie toch mijn goede voornemens voor 2013 laten zien. Er zal bovenaan een pagina komen waar jullie mijn voornemens kunnen volgen. Benieuwd wat ik voor mezelf in petto heb dit jaar? Kijk snel verder.

1. Geen middagdutjes meer doen.

tumblr_m2d9884UpC1qzyqubo1_500_large

Het ging een hele periode beter, maar stilletjesaan ben ik er weer verslaafd aan geworden. -Middagdutjes- Eigenlijk zijn ze voor niets goed, ik vind het wel eens heerlijk om weg te dommelen in de zetel, maar elke dag is teveel. Het is heel moeilijk om dit af te bouwen. Het is me al enkele keren gelukt, maar op dagen dat ik me niet goed voel of erg triestig ben, weet ik gewoon niets beters dan een middagdutje te doen.

Hoe ga ik dit doen? 1 keer per week is een middagdutje toegestaan. Per dag dat ik geen middagdutje doe steek ik €1 in mijn spaarpot. Op het einde van het jaar heb ik zo weer wat extra gespaard én mijn tijd nuttig gebruikt. Extra hulpmiddel is gewoon niet in de zetel te gaan liggen overdag, en op kot wegblijven van mijn bed!

2. Elke maand 1 cadeautje voor mezelf.

tumblr_mg7oucRCF91rd6729o1_500_large

Ik ben een big-spender. Ik krijg dan ook nooit graag mijn werkgeld cash uitbetaald, voor ik het weet is het op. Ik heb een ellenlange wishlist en ik heb met mezelf afgesproken om er elke maand 1 ding van te kopen! Meer niet. Mijn wishlist gaat ook op een aparte pagina komen en ik streep af als ik iets gekocht/gekregen heb.

Hoe ga ik dit doen? Elke maand krijg ik mijn loon op de 8e, dan is het dus de tijd om iets van mijn wishlist te halen. Spanneeeeeend! Zo hoop ik ook wat meer te sparen.

3. Geen onnodige make-up spullen kopen in 2013

66b62936ff2311e1a8b522000a1e9e04_7-600x612_large

Ik heb genoeg make-up, én net een nieuwe kwastenset. In 2013 heb ik géén make-up nodig. Het is tijd dat ik mijn geld wat spaar. Uiteraard zijn er uitzonderingen: zoals wanneer m’n foundation of oogschaduwbasis op is en ik dat dus nodig heb. Een speciale catrice/essence limited edition. En het urban decay naked palette mag ik ook nog voor mezelf kopen. Maar that’s it!

4. Bodieboosten

bekendmaking-boek-21-1024x682

Hier wil ik graag mee beginnen, enorm veel goeds van gehoord. Het boek is onderweg dus wanneer ik het in handen heb krijgt dit voornemen een update ivm doelstellingen en dergelijke. Spannend!

5. Zelfstudie-uren beter gebruiken

nyh92s_large

Ik zou graag wat vaker na de les in de bib blijven zitten. Dit is me al wel enkele keren gelukt, maar vaak heb ik toch nog wat anders te doen of iets afgesproken… Ik heb nu mijn bibnamiddagen ingepland, zo kan ik beter studeren, beter op schema blijven. En het helpt ook mijn andere voornemens: zo kan ik geen middagdutje doen, niet stiekem gaan shoppen en niet wat zitten snoepen op kot omdat ik toch niets beters te doen heb.

6. 1 nieuw ding leren dit jaar

tumblr_mffrybwSxZ1qgmfzso1_400_large

Wat het gaat zijn weet ik nog niet. Graag zou ik wat meer werk willen maken van mijn gitaarspelen. Ook figuurtjes haken is iets waar ik mee begon maar niet heb afgemaakt en dan is er nog het volgen van een visagiecursus. Eén ding zou ik graag doen dit jaar,zijn het er meerdere, even goed, maar 1 is al voldoende! (Niet teveel stress op m’n schouders leggen)

Zo, dat waren mijn goede voornemens! Wat zijn jullie goede voornemens? (En zijn ze nog still running of stiekem al verpest? Wat trouwens geen kwaad kan, ook ik heb stiekem al middagdutjes gedaan hoor!)

Bron foto’s: weheartit.com

3 Reacties to “Goede voornemens 2013!”

  1. Mme Sophistique 15/01/2013 bij 18:48 #

    Veel succes meid! Ik zal erop toezien dat het lukt 😉

  2. Josephine 15/01/2013 bij 19:39 #

    Yay, weer een artikel van jou! Ik doe zelf eigenlijk nooit middagdutjes, zie het mijn broertje wel vaak genoeg doen. Goed van die €1,- dan kun je iets moois gaan kopen 😀

    • miiickk 15/01/2013 bij 20:24 #

      Ja het heeft eventjes geduurd ;). Moest wat dingen uitklaren maar heb er terug volledig zin in, hihi ^^. Waarschuw je broertje alvast, het wordt erg verslaven. Op den duur heeft je lichaam het echt “nodig”. Niet leuk! Wel leuk dat je nog steeds comment op mijn artikels. Makes me happy
      xx Liefs

Geef een reactie

