Nieuwe schoenen + extraatjes

18 Jan

194288171396244604_29M4hZRp_c_large

Vorige week ben ik na een examen even snel de schoenenwinkel ingedoken. Om je zorgen even lekker te vergeten, is er niets beter dan schoenen shoppen! Ik kwam buiten met 2 paar -al zeg ik het zelf- prachtige schoenen. Ik was blij en
hierdoor wordt mijn omgeving ook blij. Missie geslaagd!

IMG_2990

Als eerste kocht ik deze zwarte pumps van Piure. Ik droeg al ongeveer 4 jaar dezelfde zwarte pumps van een heel goedkoop winkeltje in ’t stad. Ik had er toen iets van een €20 voor gegeven en heb ze graag gedragen, maar helaas waren ze helemaal versleten. Voor het werk moet ik vaak zwarte pumps aandoen, dus ik moest er wel nieuwe hebben.

IMG_2992

IMG_3009

IMG_3000

Van Piure had ik al een paar nude pumps en ze lopen echt héérlijk. Ik kan er makkelijk een hele dag op rondlopen zonder pijntjes en ze zijn gemaakt van goed materiaal dat niet snel stukgaat, dikke win dus! Ik hield de collectie in’t oog om meteen naar de winkel te kunnen rennen als er zwarte waren. En hier waren ze dan, tadaaa! Ik betaalde €75, niet goedkoop, maar z’n geld dubbel en dik waard!

IMG_2994

Als tweede scoorde ik deze Nike-sneakers. Door een foute aanprijzing in de winkel betaalde ik (met soldenkorting) slechts €22 voor deze lieverdjes. €22 voor Nike-sneakers is echt géén geld.

IMG_2995

IMG_2999

IMG_2997

Wat ben ik blij dat de wet bestaat die zegt: de prijs in de winkel vermeld moet zo aan de klant gegeven worden. -Moehahaha- mensen die na mij kwamen hadden wel pech, want ze hebben meteen terug alles aangepast ;). Ach, ik mag ook al eens geluk hebben hé!

Als laatste nog dit extraatje voor jullie, maandag kreeg ik een bestelling binnen die ik in het weekend geplaatst had, namelijk een nieuwe krultang. En wel deze Remmington Pearl Wand. Ik heb ze stiekem al eens uitgetest en ben laaiend enthousiast. Artikel komt er nog aan ;). En omdat het kan een fotootje van mij met m’n stiekeme nieuwe kapsel -hihi-. Toen mijn hondjes bij mij kwamen zitten, trok ik deze foto’s nog. Echte topmodellen zijn het!

IMG_2988

Op een make-uploze blokdag

Op een make-uploze blokdag

Pebbles <3

Pebbles ❤

Billie <3

Billie ❤

En, wat vinden jullie van de schoenen? Yay or Nay? Als laatste nog een superdepuperHappyBirthday aan my best friend & mede beauty-addict Mademoiselle Sophistiqué! HipHipHoera!

xx liefs

2 Reacties to “Nieuwe schoenen + extraatjes”

  1. Mme Sophistique 19/01/2013 bij 08:50 #

    Wat een cuties ^^ alles eigenlijk, maar vooral de hondjes!

  2. Josephine 19/01/2013 bij 17:23 #

    Ooh ik ben heel benieuwd naar de Remmington Pearl Wand!

Geef een reactie

