5 things in my room

19 Jan

IMG_3032

Ik vond het wel leuk om jullie eens een kleine sneak-peek te laten zien van mijn kamer. Sinds mijn zus het huis uit is, heb ik stiekem 2 kamers (luxee!). Een slaapkamer waar mijn bed en kleerkast staat én een studeerkamer met een tv-hoekje. Ik ben hier ontzettend blij mee en wou jullie nu enkele van mijn favorieten laten zien uit mijn kamer(s).

1. Audrey Hepburn schilderij

IMG_30291

Deze heb ik eens gekregen van mijn zus. Hoewel nu bijna iedereen deze heeft, ben ik er toch nog steeds enorm blij mee. Hij hangt nu al een jaar of 7 te pronken in mijn slaapkamer. En je kan het nog altijd kopen in de Ikea, zotjes!

2. Louis

IMG_3040

De Louis is mijn skelet, ik gebruik hem om anatomie op te oefenen, maar vooral om mijn doktersspullen aan te hangen. Mijn witte jas, stethoscoop, relexhamertje,… Met kerst wordt hij steevast versierd met een kerstmuts, slingers én letterlijk kerstballen. (Haha ;)). Sommige mensen vinden hem luguber, maar ik zie hem wel graag, de Louis. Zo heb ik op eenzame dagen toch iemand om tegen te praten. (En neen, hij is niet echt ;))

3. Disney-prinsessen-spulletjes op mijn bureau

IMG_3029

Ik ben een Disney-prinsessen fan. Dit wisten jullie natuurlijk al ;). Op mijn bureau staan dus enkele prinsessen-goodies. Ik vind het niet nodig om in een roze kamer te slapen, maar zo enkele leuke prinsessen-dingetjes moet toch kunnen! Helemaal rechts zie je een prinsessen-ei, dit kreeg ik voor m’n verjaardag vorige maand. Er zit een opvouwbaar latje in, enkele potloodjes en slijper en een gommetje. Ik was er zo blij mee, dit is nu mijn standaard-schrijf-pakketje voor tijdens de lessen ECG. Dan in het midden een grote prinsessen-spaarpot. Hier komt mijn “dutjes-geld” in ;). En links nog 2 pennen, 1 awesome Belle-pen en 1 awesome Yasmine-pen. Prinsessen for the win!

4. Mijn oorbellenhouder-vogeltje

IMG_3044

Ik ben gek op mijn oorbellen-standaard en helemaal op het vogeltje dat bovenaan pronkt. Helaas pindakaas is hij al helemaal gevuld met oorbellen, eventjes geen oorbellen meer voor mij dus ;).

5. Kooper

IMG_3038

Kooper hangt omhoog naast mijn bureau. Hij is mijn allereerste knuffel, al duizend keer genaaid en aangepast (check de creepy mond, haha!). Iedereen houdt toch van zijn eerste knuffel. Toen het tijd was om “afscheid” te nemen,en tevens omdat hij heel versleten elk moment uit elkaar kon vallen, heb ik hem ingekaderd. Nu kan ik dus de hele tijd mijn Kooper bewonderen ;). Ook heb ik er een Amerikaanse cent ingestoken, als herinnering naar mijn Amerikareis (nu ook al bijna 10 jaar geleden). Wat vliegt de tijd toch snel! (Ik kocht deze kader bij Ikea, je kan er veel leuke dingen mee doen!)

Ik ben benieuwd, wat zijn jullie favoriete spulletjes uit jullie kamer? (De beginfoto is een bordje dat op mijn deur hangt, dit kreeg ik vorig jaar van Jolien voor mijn verjaardag.)

xx liefs

6 Reacties to “5 things in my room”

  1. Mme Sophistique 19/01/2013 bij 21:11 #

    Mijn eerste knuffel ligt nog steeds in mijn bed 😉 en Disneyprinsessen for the win!

    • miiickk 19/01/2013 bij 23:42 #

      Jammer genoeg was hij te versleten, als hij kapot was gegaan had ik het mezelf nooit vergeven… Ik heb stiekem een andere knuffel nu ;).(Tijgertje voor als de Jorg er ni is,hehe!). xx

  2. Josephine 19/01/2013 bij 21:58 #

    Het schilderij is mooi. Awwh Louis, supertof! Ben stiekem benieuwd hoe hij er dan met Kerst uitzag haha.

    • miiickk 19/01/2013 bij 23:42 #

      De kerstspullen zijn alweer opgeborgen, volgend jaar een kerstlouis op Mickmak 😉 I promise! xx

  3. Dionne 20/01/2013 bij 17:20 #

    Wat leuk dat je je eerste knuffel hebt “ingeblikt”!
    ook je sieradenrekje is gaaf!

    • miiickk 20/01/2013 bij 18:25 #

      Haha, thanks 😉 ik ben blij dat hij ingeblikt is ;)! Sieradenrekje heb ik vorig jaar gekocht in de Urban Outfitters, ze hebben er vaak hele mooie en niet duur. (Ook op hun website) xx liefs

Geef een reactie

