Nieuw Horloge

20 Jan

IMG_3050

Na lang twijfelen, zoeken en passen is het me gelukt. Na een goed examen was het toch tijd om mezelf een keertje te verwennen, en ik moest nog een cadeautje kopen voor m’n verjaardag met het geld van mijn oma. Dusss, ik heb mezelf een nieuw horloge aangeschaft. Ik ben er dolblij mee, maar ben vooral benieuwd wat jullie er allemaal van vinden. Je ziet hier al een foto, maar kijk snel verder voor meerrrrrrr 😉

1

Om te beginnen heb ik lang getwijfeld tussen de twee bovenstaande horloges, en uiteindelijk toch voor het rechtse gekozen. Hoewel ik helemaal gek ben op die linkse, is het niet helemaal mijn stijl. Pfoe, heb toch lang getwijfeld, want eigenlijk wil ik ze stiekem allebei. Maarja, je kan niet alles hebben uiteraard ;). Mensen die mij willen sponsoren zijn altijd welkom. (Haha, wat ben ik toch een schooiertje ;)). Momenteel blijft het horloge toch op mijn wishlist staan, je weet maar nooit (valentijnscadeautje? Hinthint)

IMG_3051

Maar dus, ik koos toch voor het rosé-gouden-horloge met een bruin/taupe bandje. Ik wou al heel erg lang een horloge met roségoud, om dan een hele dure te kopen, vind ik een beetje tricky. De horloges van Oozoo lenen zich hier dus perfect toe. Ze zijn niet te duur en zien er drop dead gorgeous uit. Wel een beetje opletten, de horloges zijn vrij groot. Ik heb zelf heel dunne polsjes, dus ik moest deze toch wel een keer in real life uitproberen. De meeste Oozoo-horloges zijn voor mij dan ook echt not done, maar dit is een mini-modelletje. Het horloge paste me dus perfect en ik was door het dolle heen.

IMG_3065

Ik kocht deze horloge in een klein winkeltje in Antwerpen. Achteraf voelde ik me wel een beetje “in’t zak gezet”, want online kan je deze kopen voor €39,95 en ik heb er €49,95 voor betaald. Maar online heb je ook nooit een goed beeld, dus ben wel blij dat ik hem daar gekocht heb. Ook een ontzettend vriendelijke vrouw die haar mening zegt. I like!

IMG_3060

Dat brengt me bij het laatste puntje. Ik zou deze horloge graag combineren met mijn sieraden (en dan vooral mijn Pandora-armband). De vrouw in de winkel en mijn mama vinden deze goed bij elkaar passen, maar ikzelf weet het niet zo goed. Wat vinden jullie? Een go of een no-go? Je zou me ontzettend helpen, wil natuurlijk niet voor aap lopen ;). (Ik heb hier wat verschillende foto’s zodat jullie een duidelijk beeld kunne krijgen.)

IMG_3063

IMG_3064

IMG_3061

Zijn jullie al bekend met de Oozoo-horloges? En wat zou ik doen met het andere horloge? (Dit kost €59,95) Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

liefs xx

7 Reacties to “Nieuw Horloge”

  1. Mme Sophistique 20/01/2013 bij 19:03 #

    Heel erg mooi horloge! Ik weet het zelf ook niet zo goed met het armbandje, ik zal het eens irl moeten beoordelen 🙂

  2. Josephine 21/01/2013 bij 15:58 #

    Oooh hij is tof! 😀

  3. Anne Solveig 22/01/2013 bij 13:45 #

    Prachtig horloge!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tag: Get to know me better « MickMak - 22/01/2013

    […] Wat is het laatste wat je kocht? Mijn oozoo-horloge   […]

  2. Tip: HEMA Horloge | MickMak - 22/02/2013

    […] weken geleden kocht ik een nieuw horloge. Jullie konden toen lezen dat ik enorm twijfelde tussen 2 soorten. Maar om veel geld uit te geven […]

Geef een reactie

