Nina Dobrev op de Super Bowl

5 Feb

???????????????????????????

Eventjes een kort artikeltje tussendoor. Ik kwam daarnet deze prachtige foto’s tegen van Nina Dobrev op de Super Bowl. Ik ben sowieso al een grote fan van de stijl van Nina Dobrev, maar de jurk die ze hier aanheeft is werkelijk prach-tig! Ik ben instant verliefd op deze jurk, het is er eentje van French Connection. Wat mij betreft dé ideale little black dress. Ik ben aan het lemmen ;)! Helaas is de jurk echt al overal uitverkocht :(. Boobooo! Als iemand hem nog ergens tegenkomt, let me know! Het betreft de “Alicia Lace Flare Dress”. Klik verder voor meer foto’s!

nina-dobrev-2__oPt

Nina+Dobrev+Audi+Celebrates+Super+Bowl+2013+wv9OZE_Dx08l

dobrev nina 2013 feb dress

En? Wat vinden jullie ervan? Prachtig toch?

4 Reacties to “Nina Dobrev op de Super Bowl”

  1. Josephine 05/02/2013 bij 19:52 #

    Inderdaad een mooie jurk! Vind haar kapsel ook leuk 🙂

  2. Anne Solveig 06/02/2013 bij 12:59 #

    Prachtig :)!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Current wishlist | MickMak - 01/03/2013

    […] lazen het al in een artikel, ik ben helemaal gek van dit kleedje. Niet te duur, maar heel moeilijk verkrijgbaar. Momenteel vind […]

Geef een reactie

