Toch een beetje blij

5 Feb

Hey Lieverdjes allemaal,

Het was weer eventjes geleden met de examens, maar nu is er weer tijd voor een update!

De examens zijn voorbij, ben heel blij dat ze weer achter de rug zijn. Al zijn mijn punten niet zo denderend. Ik heb gelukkig wel de meeste van mijn vakken gehaald, eentje niet. Dus ik ben wel tevreden. Jammer van het ene vak en de punten konden wel iets hoger, maar ik ga niet klagen. En ik “kijk er al naar uit” om mondelinge examens te doen in juni en niet meer die irritante multiple choice examens (dat is echt niet mijn sterkste kant).

Momenteel ben ik dus ook op skivakantie. Het is hier echt zalig, we hebben een appartement-upgrade gehad, waardoor we met 4 personen in een appartement van 8 personen zitten! Veel ruimte dus ;). Ook is er in het gebouw een zwembad, jacuzzi, sauna en hammam. Mij hoor je dus niet klagen ;). Enkel het weer valt een beetje tegen. Het sneeuwt hier al 3 dagen lang, met veel mist. Skiën is dus niet makkelijk, maar we trekken er elke dag toch zeker even op uit. Hopelijk klaart het weer hier snel op!

Als laatste puntje is er nog mijn blog. Ik heb de laatste tijd wat beter beseft wat ik met mijn blog wil doen. Ik ga me dan ook niet meer profileren als een beautyblog, maar echt een mickmak-blog. Met alles waarmee ik mij bezighoud in het dagelijkse leven. Er blijft dus zeker nog veel beauty verschijnen (ik blijf een beauty-liefhebber), maar er zal ook wat meer aandacht besteed worden aan mijn studie, bodieboost, boeken, films, series,…  Ik kan ook al verklappen dat ik in juli een hele maand stage ga lopen in Ghana. Hier zal dan ook veel van over verschijnen op mijn blog. Ik weet het, helemaal anders dan jullie gewend zijn. Ik hoop dat jullie dat leuk blijven vinden. Ik merk het wel :)! Ik ben nu volop vooruit aan het schrijven, dus wanneer ik terug ben van vakantie kunnen jullie weer heel wat berichtjes verwachten.

In ieder geval, ontzettend bedankt voor alle steun, berichtjes en comments die ik de afgelopen tijd gekregen heb. Jullie zijn fantastisch!

Liefs xx Mick

8 Reacties to “Toch een beetje blij”

  1. Josephine 05/02/2013 bij 18:48 #

    Wat fijn dat de tentamens goed zijn gegaan, Geniet van de skivakantie en ik ben benieuwd wat je in petto voor ons hebt op mickmak 🙂

  2. Mme Sophistique 08/02/2013 bij 12:45 #

    bring it on baby!

  3. Inez 19/02/2013 bij 17:30 #

    Hee Mick,

    Ik wil volgend jaar geneeskunde studeren en heb ook lange tijd een blog gehad (maar heb er nu niet genoeg tijd voor, dus heb ik alleen nog tumblr).
    In welke stad studeer jij? Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en zal je blog zeker bij gaan houden!

    X Inez

    • miiickk 19/02/2013 bij 18:12 #

      Hoi Inez,

      Leuk dat je ook geneeskunde wil studeren! Ik heb uiteraard ontzettend veel info voor je 😉 dus bij vragen mag je me altijd contacteren. Ik studeer dit in Antwerpen, maar eigenlijk is dit Wilrijk, omdat dit op de buitencampus gelegen is! Heel erg leuk omdat wij met niet erg veel studenten zitten, wij hebben dus veel praktijkonderwijs waarbij we allemaal ook echt goed de kans krijgen om te oefenen. + er is hier een geweldig studentenleven 😉

      xx Mick

      • Inez 19/02/2013 bij 19:22 #

        Hoi Mick,

        Bedankt voor je super snelle reactie 🙂
        Antwerpen is inderdaad een erg leuke stad en het zou misschien ook nog een mogelijkheid kunnen zijn om daar te gaan studeren als ik niet in Maastricht word aangenomen.
        Maar ja dat is nog even afwachten.

        Veel succes met je studie! en ik zal je blog zeker blijven volgen 🙂

        x

      • miiickk 19/02/2013 bij 19:44 #

        Veel succes met de loting, denk eraan dat er in België ook een ingangsexamen is ;). Er zitten ook heel veel Nederlanders hier in Wilrijk. Ik vind dat echt supergezellig! xx liefs

      • Inez 19/02/2013 bij 19:49 #

        Dankje, ja dat weet ik.. En ik heb gehoord dat ze daarbij heel andere vragen stellen dan wij gewend zijn in Nederlands. Maar ja als je het wilt en er goed voor leert moet het denk ik wel lukken. Ik vind het zelfs een eerlijker systeem dan de loting hier in Nederland. X

      • miiickk 19/02/2013 bij 19:51 #

        Inderdaad, dan werk je er zelf voor, terwijl het bij jullie op puur geluk is! Houd me in ieder geval op de hoogte, en voor het ingangsexamen heb ik ook nog veel tips en tricks dus :)! Je komt er wel! xx liefs

Geef een reactie

