Chanel: Rouge Noir

17 Feb

DSCN1864

I’m so excited! Na een lange tijd op mijn wishlist te staan, kon ik hem eindelijk afstrepen. Sinds kort heb ik de Chanel: Le Vernis Nail Colour: Rouge Noir in mijn bezit. Een kleur die bij vele mensen een favorietenplaatsje veroverd heeft. Ik was er ontzettend benieuwd naar, en vooral ook naar de kwaliteit van dit lakje. Is de Rouge-Noir-hype terecht? Of is het maar gezwans?

DSCN1889

Enkele weken geleden ging ik gezellig een warme chocomelk drinken met Sophie. We moesten nog verjaardagscadeautjes uitwisselen. (Wat vind ik late verjaardagscadeautjes toch altijd leuk). En het was dan ook een toppertje, ze gaf me de Rouge Noir nagellak en ik was echt door het dolle heen. Liefst gebruikte ik hem meteen, maar met de skivakantie in het vooruitzicht leek dit geen goed idee. Nu mijn nagels eindelijk wat hersteld zijn na het dagenlang handschoenen dragen, werd het tijd om deze voor jullie te reviewen!

DSCN1894

Allereerst vind ik het al geweldig om nu eindelijk eens een Chanel-lakje aan mijn stash toe te voegen. Ik was wel verbaasd over het dopje, zoals je op de foto’s ziet moet je namelijk eerst de grote dop eraf halen, vooraleer je hem kan openen. Een pluspunt, want zo’n kleiner dopje ligt een pak makkelijker in de hand dan die grote vierkante kolos!

DSCN1873

Het borsteltje is aan de smalle kant, dit was even wennen. Maar uiteindelijk moet ik toegeven dat dit wel een stuk makkelijker lakt. Nog een pluspunt dus! De kleur is heel moeilijk te beschrijven. Eigenlijk zegt de naam het zelf al “Rouge Noir”. Het is een diep donkerrode kleur die wat naar het zwart neigt. Heel stijlvol en gewoonweg prachtig. (Op de foto’s komt de kleur niet zo tot zijn recht, jammer genoeg). Ik denk dat ik mijn signature nagellak heb gevonden! Echt een kleurtje voor mij.

DSCN1884

Ook de houdbaarheid is prima. Bij mij bleef alles 3 dagen perfect zitten. En dat is echt wel lang voor mijn normen. Dit lakje is dus ook meteen tot mijn favoriete lakje gebombardeerd. Consistentie, flesje, kleur, houdbaarheid, alles is top. Een echte aanrader! Dit lakje zal in de toekomst zeker een rebuy worden.

Kenden jullie de Rouge Noir van Chanel al? En wat vinden jullie ervan?

16 Reacties to “Chanel: Rouge Noir”

  1. Anne Solveig 17/02/2013 bij 16:49 #

    Wat een mooie kleur, echt een Chanel kleur!

  2. Mme Sophistique 17/02/2013 bij 17:00 #

    Aah super dat je er blij mee bent! Nu vind ik ‘m stiekem zelf ook wel heel erg mooi :p

    • miiickk 17/02/2013 bij 17:12 #

      Haha, dat was te denken 😉 hij is echt prachtig schat! xx liefs

  3. thingsbylaura 17/02/2013 bij 17:43 #

    Heel mooi lakje! X

  4. Stephanie 17/02/2013 bij 18:23 #

    Wauw hele mooie kleur!

  5. Aurelie 17/02/2013 bij 19:40 #

    Zo’n mooi lakje! Ik heb nog nooit een Chanel-lakje geprobeerd 😦

    • miiickk 17/02/2013 bij 20:12 #

      Dit was ook mijn eerste! Ideaal om te krijgen als verjaardagscadeau, want zelf had ik het waarschijnlijk niet meteen gekocht ;). Zeker een plaatsje op een wishlist waard! xx liefs

  6. Josephine 17/02/2013 bij 19:54 #

    Wat fijn dat je hem eindelijk hebt, tof 😀

  7. Lois Lorinde 18/02/2013 bij 09:45 #

    Erg mooi kleurtje! Super tof, klinkt ook echt heel goed!

  8. chiarapastoor 18/02/2013 bij 18:58 #

    Oh wauw, zo prachtig!

Geef een reactie

