Tip: HEMA Horloge

22 Feb

DSCN1895

Enkele weken geleden kocht ik een nieuw horloge. Jullie konden toen lezen dat ik enorm twijfelde tussen 2 soorten. Maar om veel geld uit te geven aan twee rose-gouden horloges, dat vond ik niet echt een goed plan. Tot ik deze week in de Hema op dit prachtige horloge stuitte! En ja, ik heb mezelf weeral een keertje verwend ;).

DSCN1897

Het horloge lijkt dus wel wat op dat van Oozoo, maar is toch wel een beetje anders. Toch ben ik er echt ontzettend blij mee! En wat nog het beste meeviel, was de prijs. Dit horloge kost slechts €25, nu was er nog een “plak je korting”-actie aan de gang. Ik kreeg nog eens 20%, waardoor ik dit prachtige horloge kon afrekenen voor €20! Een koopje toch?

DSCN1898

Uitgerekend wil dit dus ook zeggen dat ik voor de prijs van het duurdere Oozoo-horloge (wat ik toen dus niet genomen heb). Nu een goedkopere Oozoo heb én een budget Hema-horloge. Ik ben er echt ontzettend blij mee. Hihi :)! Nu nog eens wat rose-gouden juweeltjes inslaan!

DSCN1900

Handig is ook het feit dat je het bandje makkelijk kan verkleinen. Ik heb heel erg smalle polsen, dus ik heb er nog enkele schakels extra tussenuit moeten halen. Dit was wel een friemelwerkje en duurde ontzettend lang, maar het was het allemaal waard!

En wat vinden jullie van dit horloge? Vind het zeker handig voor mensen die ook zo dol zijn op de rose-goud-trend en toch niet teveel geld willen uitgeven.

8 Reacties to “Tip: HEMA Horloge”

  1. Mme Sophistique 22/02/2013 bij 12:28 #

    Ziet er echt supermooi uit! Lijkt ook een beetje op de Michael Kors horloges 🙂

  2. ailurous 22/02/2013 bij 15:12 #

    Ziet er goed uit!

  3. Josephine 22/02/2013 bij 16:15 #

    Wat een goede tip, hij is mooi!

  4. Anne Solveig 23/02/2013 bij 10:15 #

    Heel erg mooi!

  5. Valérie 18/03/2013 bij 09:14 #

    Nog altijd blij van dit horloge? Groetjes!

    • miiickk 12/04/2013 bij 12:56 #

      Hoi, ik vind het nog altijd een supergoed horloge! Wel moet ik toegeven dat je snel “slijtage” ziet. Na 1 week kwam er langs de randjes wat zilver piepen onder het rosé-gouden laagje. Dit is wel stabiel gebleven, dus er is niet meer afgegaan en anderen zullen dit ook niet zien. Maar zelf vond ik het wel een minpuntje! xx liefs

  6. Julie Desmet 20/05/2013 bij 19:43 #

    Ik heb deze horloge vorig jaar gekocht in de Hema! Ik was toen ook op zoek naar een roze gouden, en die van Micheal Kors vond ik veeeel te duur. Ik was zo verrast als ik zag dat Hema zo’n horloge had. Normaal ben ik niet zo’n horlogedrager, maar deze heeft geen minuut van mijn pols geweken ;). Jammergenoeg is hij een paar maand geleden gevallen & gebarsten 😦 ‘k Heb nu een Oozoo gekocht. Maar ‘k heb toch nog een beetje nostalgie naar die van de Hema! Have fun with it 🙂 xo

Geef een reactie

