Quick update

26 Feb

Hey lieve lezers allemaal,

Het was weer ontzettend stil op mijn blog de laatste dagen. Dit heeft verschillende redenen. We zijn namelijk dit weekend met heel de klas op ‘Half-Time Weekend’ geweest. Het was ontzettend leuk, en er komt zeker nog een artikel over online. Maar helaas heeft zo’n weekend zijn gevolgen, er waren enkele “beginnende” zieken, waardoor nu de helft van de klas ziek is geworden. Waaronder ik. Gisteren ging het nog wel een beetje, maar vandaag kan ik me met moeite recht houden. Daarom schiet het bloggen er even bij in, maar niet getreurd, ik zal er snel weer zijn!

Voor de geïnteresseerden, ik ben helaas niet gewonnen met de First Mission actie. Het was echt heel erg spannend en ik was donderdag niet te genieten van de stress ;). ’s Avonds was de ontknoping, en ik was er helaas niet bij. Toch een dikke proficiat aan Pierre Brasseur en Lisa Elting, ze gaan dat sowieso fantastisch doen. Uiteraard was dit geen leuk nieuws voor mij, maar ik wist op voorhand al dat de kans klein was. Ik sla me er wel doorheen ;).

Liefde voor jullie allen! xx

3 Reacties to “Quick update”

  1. Mme Sophistique 26/02/2013 bij 16:32 #

    Oh wat jammer, je had dat nochtans fantastisch gedaan, dat weet ik zeker!

  2. Anne Solveig 26/02/2013 bij 20:15 #

    Komt goed :)!

  3. Josephine 26/02/2013 bij 21:23 #

    De griep heerst, heel veel mensen zijn ziek. Beterschap! Wat jammer dat je niet hebt gewonnen.

Geef een reactie

