Current wishlist

1 Mrt

1525334-9-1359471063447_large

Wanneer er dingen afgestreept worden van de wishlist, komen er automatisch weer nieuwe dingen bij. (Helaas, voor de portemonnee ;)). Benieuwd naar mijn “wishlist at this moment”? Kijk dan snel verder!

1. Paula’s Choice

pc-products

Allereerst de producten van Paula’s Choice. Ik heb haar boek (The Original Beauty Bible) bijna helemaal uitgelezen. Dit boek is echt een aanrader, zeker voor de ietwat wetenschappelijker aangelegde girls! Het liefst smijt ik mijn huidige skincare gewoon helemaal buiten (zit vol ingrediënten die niet deugen). Maar ik ben nu ook eenmaal geen big spender. Wanneer ik de producten koop die ik graag wil, ben ik al snel €100 kwijt. Niet weinig dus… Ik wacht nog op een eventuele leuke promotie? Al wil ik deze producten echt een keer proberen!

2. Bobbi Brown – Bahama Brown

bobbi-brown-bahama-brown-pink-peony-bronzer-blush-duo

Ik las al veel goeds over de Bahama Brown-bronzer. Een bronzer met een grijzige ondertoon, just what I need! Helaas pindakaas, voor ons niet zo makkelijk bereikbaar deze bronzer. Wanneer ik nog een keertje in Frankrijk vertoef, denk ik dat ik hem toch maar eens in mijn mandje werp. Of houdt de prijs van maar liefst €36 me tegen? (Kent iemand misschien een budget-dupe?)

3. Grey’s anatomy – seizoen 8

GreysAnatomySeason8DVD

Ik ben een grote fan van Grey’s anatomy, dit is de enige serie die ik trouw op mijn televisie volg. Dit omdat ik deze samen kijk met de mama :). Het wordt dus wel eens dringend tijd om seizoen 8 aan te schaffen, we zitten al weer een seizoen achter ;). Foeifoei! (rond de €60)

4. Werner Jacobs – Dagboek van een wetsdokter

9789461310637_front

Ik krijg nu al twee weken les van hem, en het spreekt me ontzettend aan om zijn boek te lezen. Een beetje CSI in België! Forensische geneeskunde interesseert me enorm, al zal ik er denk ik nooit voor kiezen. Dit omdat mijn hoofddoel als dokter toch de band met mijn patiënten is. (Met lijken wordt dit nogal moeilijk ;)).

5. Afrika-broeken

print-trousers-many

Zoals jullie weten, ga ik in juli een hele maand naar Afrika! Graag wil ik toch ten minste 1 “afrika-broek” voor vertrek hebben. Overige broeken koop ik daar, om de lokale economie te steunen ;). Maar ik vertrek niet zonder er al eentje mee te hebben. Ik wil er echt niet lopen puffen in een jeansbroek. (Korte rokjes/shortjes zijn er verboden ;)). Hoewel je deze vaak tegenkomt, zijn er op dit moment écht geen te vinden! Zotjes! Ik zet mijn zoektocht verder.

6. French Connection kleedje

284986-612x612-1

Jullie lazen het al in een artikel, ik ben helemaal gek van dit kleedje. Niet te duur, maar heel moeilijk verkrijgbaar. Momenteel vind ik het enkel nog bij de online shop van French Connection. Heeft iemand  ervaring met deze webshop? (Qua terugsturen en dergelijke?). Ik wil echt niet het risico lopen om met een niet-passend kleedje opgescheept te zitten. Daarvoor is €70 me net iets te duur.

7. Tijd

pic_51307fe6e087c31b93aefc5d_large

Iets waar ik maar niet genoeg van kan hebben. Zelfs mijn 2 nieuwe horloges van de laatste maand gunnen het me niet, meer tijd! Als ik tijd zou kunnen kopen? Manman, ik zou er hopen van kopen. Ik heb echt het gevoel dat mijn dagen in een vingerknip voorbij zijn en ik weer niets nuttigs heb afgekregen. En het is niet zo dat ik zit te niksen, momenteel is het gewoon zo ontzettend druk! Time is money?

En wat zijn jullie wishitems at the moment?

10 Reacties to “Current wishlist”

  1. Anne Solveig 01/03/2013 bij 13:10 #

    Prachtige wishlist!

  2. Mme Sophistique 01/03/2013 bij 13:56 #

    Je kan Bobbi gewoon in Antwerpen kopen 🙂 bij cosmeticary en parfuma. Dat duo is wel echt to die for

    • miiickk 01/03/2013 bij 17:58 #

      Oeh da wistek ni, nu issie nog meer gestegen op mijn wishlist 😉 xx liefs

  3. Josephine 01/03/2013 bij 20:52 #

    Oh wauw, het jurkje van French Connection is heel mooi.

  4. Caroline 02/03/2013 bij 09:32 #

    Ik denk dat ze in de H&M wel zo’n broeken hebben! 🙂
    http://www.hm.com/be/nl/product/09134?article=09134-A

    • miiickk 02/03/2013 bij 12:47 #

      Jep, ze hebben ze normaal gezien altijd! En ben al enkele keren gaan kijken, niets te vinden in de winkel… Misschien deze week nog een keertje ;). (Ben geen online-kleding-shopper!). In de New Look hadden ze er ook 1, maar die was echt niet mooi :(! Bedankt voor de tip! xx Liefs

  5. Dianda 03/03/2013 bij 14:50 #

    Dat jurkje is moooi!!

Geef een reactie

