On it’s way & New in!

12 Apr

66b62936ff2311e1a8b522000a1e9e04_7-600x612_large

Goed nieuws, ik ben er weer! Het ging de laatste tijd wat minder en wegens tijdsgebrek ook geen blogtijd meer. Maar hier ben ik weer. Vandaag een overzichtje over welke dingen er naar me onderweg zijn en wat ik zoal aangeschaft heb de laatste tijd. (Er zijn weer enkele dingen van mijn wishlist verdwenen, yay!)

Paula’s Choice Producten

pc-products

Ik heb ze dan toch eindelijk besteld. Een flinke €103 armer, maar ben toch blij dat ik eindelijk de stap gezet heb. Ik ga deze uitgebreid voor jullie reviewen. (Inclusief voor- en na). Ik hoop dat ik ze volgende week met de post mag verwachten ^^.

Dagboek van een wetsdokter

9789461310637_front

Uiteindelijk leende ik dit boek van een vriend. Het is echt een aanrader als je geïnteresseerd bent in CSI-aanverwanten. Zo kom je eindelijk de echte waarheid erachter te weten, wat er wel kan en wat absoluut uitgevonden is voor de film. Het merendeel van het boek werd ons in de les wel verteld, maar ik ben toch blij dat ik het gelezen heb.

Jurkje French Connection

284986-612x612-1

Ronduit de beste kledingaankoop van dit jaar! Hopeloos heb ik heel wat winkels afgebeld/afgemaild, maar niemand had het jurkje nog op voorraad. Op French Connection was het jurkje uitverkocht, maar op een dag stond er opeens nog 1 jurkje beschikbaar! Wow, ik klikte het aan & it was mine. Ik had wel wat schrik dat de maat niet goed ging zijn, maar het past perfect. Ik ben er zo blij mee! Laat maar weten als jullie graag een outfit-foto willen zien!

Naked 2-palette

images

Dankzij mijn allerliefste Sophie, komt dit palette mijn richting uit. Ze kocht hem tijdens een vliegreis (dan is het palette namelijk goedkoper), en mijn naked2 ligt braafjes in haar slaapkamer op mij te wachten. Ik heb nog geen tijd gehad om langs te gaan, maar daar maak ik deze week werk van. Ben zo benieuwd… (Ben deze ondertussen al sinds het begin aan het lemmen).

En wat zijn jullie aankoopjes van de laatste tijd? Ik ben benieuwd!

3 Reacties to “On it’s way & New in!”

  1. Mme Sophistique 12/04/2013 bij 16:00 #

    Jippie you’re back! Uw Naked2 ligt hier smachtend te wachten hoor 😉 en ik ben voor een outfitpost!

    • miiickk 12/04/2013 bij 16:44 #

      Idd, eventjes alles op een rijtje gezet in mijn hoofd ;)! Outfit komt eraan pour vous! xx

  2. Josephine 12/04/2013 bij 17:00 #

    Oh wauw, het jurkje! 😀

Geef een reactie

